Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@21:30:19 GMT

نمایشگاه تخصصی عکس «کتاب و کتابخوانی» گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۶۸۰۲

نمایشگاه تخصصی عکس «کتاب و کتابخوانی» گشایش یافت

شیراز- دومین نمایشگاه تخصصی عکس با موضوع کتاب و کتابخوانی در نگارخانه سبز لار گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، دوشنبه شب، به همت معاونت اداره کل و مدیریت نهاد کتابخانه های عمومی  و انجمن عکس لار دومین نمایشگاه تخصصی عکس با موضوع کتاب و کتابخوانی در نگارخانه سبز این شهر افتتاح شد.

در این مراسم که بمناسبت هفته کتاب برگزار شد، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه های عمومی، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از فرهنگیان، هنرمندان و علاقه مندان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین نمایشگاه تخصصی عکس با موضوع کتاب و کتابخوانی، با مشارکت انجمن عکس لار، با هدف ترویج و نشر فرهنگ کتابخوانی برگزار شد.

به گفته رسول یگانه رییس انجمن عکس، تعداد ۲۰ قاب عکس منتخب از میان ۷۰ اثر ارسالی  به این نمایشگاه راه یافته و سطح آثار به لحاظ اصول عکاسی و هم به لحاظ محتوایی سیر صعودی قابل توجهی نسبت به نمایشگاه اول داشته است.

در حاشیه مراسم افتتاحیه، محسن بشیری و صالح شهبازی از هنرمندان تئاتر شهرستان نیز با اجرای نمایشی مرتبط با موضوع کتابخوانی لحظات مفرحی را برای بازدیدکنندگان بوجود آوردند.

به گزارش خبرنگار مهر، این نمایشگاه تا  ۴ آذرماه از ساعت ۱۸ الی ۲۱ پذیرای علاقه مندان به هنر عکاسی خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت 50 درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین دوره نمایشگاه برنامه ملی آبادیران فرصتی مناسب برای شرکت‌های خلاق فعال در حوزه فعالیت در مناطق کمتر برخوردار است تا به معرفی محصولات و توانمندی‌های خود به مخاطبان بپردازند.


این نمایشگاه به مدت چهار روز و در پنج بخش مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستا، کشاورزی، دام‌پروری و شیلات، سلامت بهداشت و توان‌بخشی، اشتغال کوچک مقیاس و صنایع نرم و آموزشی برگزار می‌شود.

دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران از۲۲ تا ۲۵ خردادماه ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند
  • حمایت ۵۰ درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • حمایت 50 درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فتح خون» برگزار می شود
  • گشایش نمایشگاه گل وگیاه در یزد
  • گشایش نمایشگاه عکس مردم دَرّوددر نیشابور
  • بدون عرفان حرکت انقلابی خشک و شکننده می‌شود
  • تقویت بنیان‌های فرهنگی در شهرستان فرخ‌شهر