Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سیده رقیه علوی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس امروز، 30 آبان‌ماه از برگزاری هفتمین همایش استانی «طلیعه حضور» ویژه طلاب جدیدالورود سال تحصیلی 96-97 در شیراز خبر داد و گفت: این همایش استانی از یکم آذرماه به مدت دو روز در شیراز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این همایش با هدف تقویت انگیزه طلاب و آشنایی آنان با اهداف و وظایف طلبگی و آفات و آسیب‌های پیش رو و با حضور بیش از 600 نفر از خواهران طلبه جدیدالورود در جوار بارگاه ملکوتی حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

علوی با اشاره به حضور شخصیت‌های علمی و حوزوی کشوری و استانی در این همایش گفت: هفتمین همایش استانی طلیعه حضور با سخنرانی آیت‌الله علی شیخ موحد، مدیر حوزه حوزه علمیه خواهران استان فارس، آیت‌‍‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی، حجت‌الاسلام و المسلمین حمید محمدی، دبیر شورای علمی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران کشور و حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا حدائق، رئیس بنباد مهدویت استان فارس برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس گفت: در حاشیه این همایش برنامه‌های متنوعی همچون جشنواره تقدیر از برترین‌های فرهنگی سال تحصیلی 96-95، شعرخوانی شاعر برگزیده کشوری پروانه نجاتی، فراخوان درج مطلب با موضوع «چی شد طلبه شدم» در سامانه کوثرنت، آموزش آشنایی با سامانه‌های کوثرنت و کوثربلاگ، نمایشگاه عکس مبلغان برگزیده مدارس علمیه خواهران استان فارس، بیان تجارب دانش‌آموخته نمونه حوزه علمیه خواهران استان فارس، دیدار با علمای استان، برنامه تهجد و مناجات سحرگاهی در حرم و قرائت میثاق‌نامه طلبگی اجرا می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه کشور جزئیات کامل فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال و هشتمین جشنواره مقالات علمی حوزه را اعلام کرد.

همایش کتاب بیست‌وششم ویژه:
کتاب‌های چاپ اول حوزویان در سال ۱۴۰۲
پایان‌نامه‌های سطح۴ یا دکتری دفاع شده در سال ۱۴۰۲

مقالات علمی پژوهشی و علمی ترویجی حوزویان که در سال ۱۴۰۲ در نشریات علمی منتشر شده است.

محور‌های همایش:
«جهاد تبیین»، «فقه معاصر»، «ابعاد علمی بیانیه گام دوم انقلاب»، «زن و خانواده»، «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»، «علوم انسانی اسلامی، فضای مجازی»، «آسیب‌های اجتماعی»، «جمعیت»، «اقتصاد مقاومتی»، «سبک زندگی اسلامی»، «هنر (فلسفه هنر، هنر در اسلام)»، «محیط زیست و منابع طبیعی».

مهلت ارسال آثار:
پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

ثبت‌نام اینترنتی:
https://ketabehowzeh.ismc.ir

راه ارتباطی:
۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۳
۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۴
۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۵

تلفن جشنواره:
۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۸،
۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۹

نشانی دبیرخانه:
قم، جمکران، بلوار انتظار، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه

دیگر خبرها

  • تجمع طلاب حوزه علمیه رضویه گرگان در دفاع از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان: طلاب از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند
  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • طلاب باید به بحث تولید علم ورود کنند
  • کشور به تولید واقعی نیاز دارد نه مونتاژکاری!
  • لزوم نقش آفرینی طلاب در تقویت قدرت اندیشه جامعه
  • طلاب به بحث تولید علم ورود کنند
  • حمایت طلاب حوزه‌های علمیه از عملیات «وعده صادق»