Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، نوید محمدزاده متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در شهرستان مهران استان ایلام است. وی را می توان یکی از موفق ترین جوانان بازیگر سینما و تئاتر ایران دانست.

 

نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی دو بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است.

 

محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و در شانزدهین جشن دنیای تصویر نیز موفق به دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد گردید.

 

محمدزاده برای بازی در فیلم ناهید جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ بین المللی براتیسلاوا ۲۰۱۵ را دریافت کرده‌است. همچنین در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلم بدون تاریخ بدون امضاء از آن خود نمود.

 

نوید محمدزاده این جایزه را سومین سیمرغ خود دانست (اشاره به سیمرغ اهدا نشده فیلم عصبانی نیستم). با احتساب سیمرغ فیلم عصبانی نیستم، وی یکی از پرافتخارترین بازیگران سینمای ایران محسوب می‌شود.

 

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم "بدون تاریخ بدون امضاء" موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق های جشنواره ونیز شد.

 

نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم براتسیلاوا در کشور اسلواکی برندگان خود را اعلام کرد و نوید محمدزاده برای بازی در فیلم "بدون تاریخ، بدون امضاء" موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد این رویداد سینمایی نیز شد.

 

او ضمن تشکر از برگزارکنندگان جشنواره فیلم براتسیلاوا که برای دومین بار او را به عنوان برنده جایزه بهترین بازیگر مرد این رویداد سینمایی معرفی می‌کنند، جایزه‌ اش را به بازماندگان زلزله۷.۳ ریشتری در کرمانشاه تقدیم کرد.

 

نوید محمد زاده که خود یک کُرد است و متولد استان کرد نشین ایلام می باشد در یک اقدام بسیار زیبا و خداپسندانه و برای همدردی با هموطنان و همزبانان خود، رنج سفر را به جان خرید و برای دلجویی از بازماندگان زلزله چندروز پیش کرمانشاه، با سختی زیاد، خود را به مناطق زلزله زده رساند تا شاید بتواند در حد توان خود، کمی از غم و رنج این عزیزان بکاهد اما با کمال تعجب این کار او باعث ناراحتی ضدانقلاب خارج نشین شد تا جایی که کانال تلگرامی آمد نیوز به جای تحسین این عمل خداپسندانه وی، به نکوهش و تمسخر وی پرداخت.

 

کانال ضدانقلاب آمد نیوز بعد از انتشار عکس نوید محمدزاده درکنار یکی از هموطنان زلزله زده، با طعنه و کنایه به انتقاد و تمسخر و یپرداخت و نوشت:

شرم بر کسانی که با چهره خندان، با درد و مظلومیت مردم زلزله‌زده عکس می‌گیرند و نمک بر زخم مستضعفین می‌پاشند.

 

 

این کانال ضدانقلاب در روزهای گذشته نیز پست های تخریبی بسیاری را علیه نظام و ملت ایران منتشر کرده و کار را به جایی رساند که به جعل خبرهای غیرواقعی علیه ایران و ایرانی پرداخت که خوشبختانه در این کار کاملا ناموفق و احمقانه عمل کرد که باعث لورفتن سناریوی تخریبی این کانال علیه نظام شد که متن کامل و توضیح مبسوط این خبر را در لینک زیر مشاهده می فرمایید.

 

وقتی خدا دشمنان را احمق آفرید/ گاف جدید آمدنیوز!

 

البته هرچند از کانال ضدانقلاب آمدنیوز توقعی جز این نیست اما وب سایت جام نیوز به پاس عمل زیبا و خیرخواهانه این بازیگر محبوب کشورمان در صدد برآمد تا با تنظیم این خبر، تشکری هرچند ناچیز از این بازیگر خوب و مردمی ایران زمین کرده باشد.

 

آقای محمدزاده عزیز، ممنون از تمام زحمات و همدردی هاتون. امیدواریم که بیش از پیش در تمام عرصه های زندگی خود موفق باشید.

 

 

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم

راسل در ۶۰ سالگی، برنامه ای برای بازگشت به دنیای فوتبال ندارد.

ساندرو راسل رئیس اسبق باشگاه بارسلونا که بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ ریاست این باشگاه را برعهده داشت، خود را بهترین رئیس تاریخ بارسلونا می داند.

بارسلونا در دوران راسل موفق به کسب ۹ جام از جمله یک لیگ قهرمانان اروپا و ۲ لالیگا شد. راسل در مصاحبه با اسپورت گفت:

با توجه به تعداد جام ها و سال های نشستن روی صندلی مدیریت در دفتر باشگاه، من بهترین و موفق ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم. بارتومئو دوم است و لاپورتا در جایگاه سوم قرار می گیرد.

بازگشت به بارسلونا؟ فعلا چنین ایده ای ندارم اما زندگی به من آموخته که هرگز نگویم هرگز.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم
  • عملیات نظامی ایران با این حرکت عجیب، موفق به پایان رسید /ماجرای شهادت و مفقودالاثری ۱۸ اسیر چه بود؟
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • بهترین روش برای جلوگیری از آلزایمر (فیلم)
  • وداع با یکی از بهترین معلمان رسانه؛ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • وداع با یکی از بهترین‌ معلمان رسانه/ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • بهترین خوراکی‌ها برای جایگزین کردن آن با شیرینی (فیلم)