Web Analytics Made Easy - Statcounter

بزرگترین محموله اهدایی واحدهای صنعتی خراسان رضوی در قالب 21 دستگاه کامیون و تریلر به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، مرکز خراسان رضوی، دبیرکل خانه صنعت و معدن و تجارت خراسان رضوی با ارسال پیام تسلیت درگذشت جمعی از هم وطنان در حادثه تلخ زلزله کرمانشاه گفت : در پی وقوع زلزله در استان کرمانشاه تعداد قابل توجهی از مدیران خیر اندیش واحدهای تولیدی استان به کمک زلزله زدگان شتافتند تا نیازهای آنها را مرتفع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیروز ابراهیمی افزود : با مشارکت واحدهای تولیدی ، انجمنهای صنایع همگن و خانه صنعت معدن و تجارت استان ، 21 دستگاه کامیون با حجم وزنی حدود 210 تن شامل اقلام مورد نیاز هم وطنان آسیب دیده از جمله بخاری ، پتو، انواع فراورده های غذایی کنسرو شده ، پوشش پلاستیکی چادر ، کانکس ، محصولات بهداشتی ، لبنیات ، کیک و کلوچه ، قند و چای به مناطق آسیب دیده اعزام شد .
وی همچنین افزود : در چند روز گذشته برخی از واحدها نیز به صورت نقدی به هم وطنان آسیب دیده کمک نمودند که این کمکها به حساب ستاد کمک رسانی واحدهای تولیدی مستقر در کرمانشاه واریز می شود.
وی از استمرار کمکهای واحدهای تولیدی استان به مناطق زلزله زده خبر داد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار واحد‌های تولیدی فعال در جزیره قشم

مرتضی صابری مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای امسال با افزوده شدن ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی جدید شمار واحد‌های تولیدی فعال در جزیره به ۲۳۰ واحد رسیده است.

وی افزود: در این مدت برای ۲۴۲ نفر نیز شغل ایجاد شده است.

عمده واحد‌های تولیدی و صنعتی فعال در منطقه آزاد قشم در حوزه‌های شناورسازی، پوشاک و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مجلس دوازدهم «سه فراکسیون سیاسی» خواهد داشت
  • ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در خراسان رضوی معطل ۲۵ هزار میلیارد ریال نقدینگی
  • 22 واحد به جمع تولیدکنندگان منطقه آزاد قشم اضافه شدند / واحدهای تولیدی قشم به 230 رسید
  • پرداخت هزارمیلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحدهای زلزله زده خوی
  • هیچ قصوری در تأمین سوخت واحدهای تولیدی پذیرفته نمی‌شود
  • افزایش شمار واحد‌های تولیدی فعال در جزیره قشم
  • اعزام ۲۰ کامیون کمک های مردم خراسان رضوی به غزه
  • اعزام ۲۰ کامیون کمک های مردم خراسان به غزه
  • بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی الگوی خوب مدیریتی است
  • صادرات بیش از ۹ میلیارد دلار کالا از استان بوشهر