Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:37:55 GMT

رئیس اوقاف بهاباد: 790 رقبه در این شهرستان وجود دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۸۱۵۴

رئیس اوقاف بهاباد: 790 رقبه در این شهرستان وجود دارد

یزد - ایرنا - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهاباد گفت: هم اکنون در این شهرستان 490 موقوفه و 790 رقبه وجود دارد که سه مورد مربوط به سال 1396است.

ماشا الله گلچین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ترویج و توسعه فرهنگ حسنه وقف و گرایش افراد خیر به سمت این فرهنگ حسنه می‌تواند در فقر‌ زدایی اجتماعی‌ و فرهنگی در جامعه کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تا پایان سال 1396، 80 سند وقفی جدید صادر می‌شود، اظهار کرد: 74 برگ سند دیگر نیز تک برگی شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهاباد با تبریک هفته وقف و تسلیت به زلزله زدگان غرب کشور، از تهیه و تصویب اجرای طرح جامع امام زادگان سید‌ محمد و سید ‌علی بخش آسفیچ در سال جاری خبر داد.
گلچین گفت: طرح جامع امامزادگان تهیه شده است که در فاز اول این طرح احداث استخر ذخیره آب برای فضای سبز و ساخت سالن چند منظوره فرهنگی - ورزشی پیش‌بینی شده است.
این مسئول در زمینه برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی که با حضور داوران استانی برگزار شد، اظهار کرد: نفرهای برتر رشته‌ های قرائت، ترتیل، حفظ و اذان مشخص شد که برای شرکت در مسابقات استانی به یزد اعزام شدند.
وی به برخی برنامه‌های هفته وقف نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش یاوران وقف‌، تجلیل از خادمین خیر، متولیان و اصحاب وقف، برگزاری مسابقه فرهنگی، خوش نویسی و کاریکاتور در مدارس، برپایی ایستگاه همه واقف باشیم و افتتاح مرکز مشاوره وقف از عمده برنامه‌های وقف است.
مرکز شهرستان 20 هزار نفری بهاباد در فاصله 200 کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.
9877/ 2047 خبرنگار: حمیدرضا اخوان بهابادی** انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در روستای ده‌جمال بهاباد

دریافت 11 MB کد خبر 6087096

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • سیل در روستای ده‌جمال بهاباد
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • (ویدئو) سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد
  • سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد | ویدئو
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • استقرارتیم روانشناسی در محل برگزاری کنکور در گلبهار