Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره بازی های رایانه ای از یکم آذر ماه خبر داد و گفت: در این دوره جشنواره قوی تر از گذشته به مصرف بازی توجه و در این راستا بسترهای لازم برای فروش بازیهای ساخت داخل فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، حسن کریمی قدوسی روز سه شنبه در نشست خبری هفتمین جشنواره بازی های رایانه ای افزود: این جشنواره فرصتی بزرگ برای بازی سازان ایرانی است تا ضمن رقابتی منصفانه و برابر در کنار هم، نقاط قوت یکدیگر را شناخته و برای آینده طرحی نو دراندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: صنعت بازی های رایانه ای روز به روز به بلوغ بیشتری می رسد و این انتظار می رود که در جشنواره هفتم آثار از نظر کیفی و محتوایی، رشد محسوسی داشته باشند.
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای اظهار کرد: این دوره جشنواره مشتمل بر سه بخش اصلی فرعی و بازی نامه است.
ادامه دارد...
فراهنگ ** ١٣55 ** خبرنگار: علی اکبر قزوینیان * انتشار: امید غیاثوند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر

هفته سی ام رقابت‌های لیگ عربستان با انجام سه بازی به پایان رسید. ابتدا الشباب توانست با دو گلی که کاروالیو و کاراسکو به ثمر رساندند برابر الرائد به پیروزی برسد. جدال الطائی و الخلیج با تساوی بدون گل به پایان رسید و در حساس‌ترین بازی هم النصر در خانه با درخشش کریستیانو رونالدو جشنواره گل به راه انداخت.

النصر در این بازی خانگی توانست با ۶ گل حریف خود را در هم کوبد.

کریستیانو رونالدو ستاره این بازی بود و توانست ۳ گل به ثمر رساند. این ششمین هت تریک این ستاره پرتغالی در این دو فصل حضورش در النصر است. سادیو مانه هم عملکرد خوبی در این بازی داشت و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. اوتاویو و الفتیل دیگر گل‌های النصر را به ثمر رساندند.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۴ امتیازی شد و با ۹ امتیاز کمتر نسبت به الهلال و البته یک بازی بیشتر در رده دوم باقی ماند.

دیگر خبرها

  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • جشنواره گل لورکوزن برای جاودانگی
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • تغییر در قانون پیش فروش مسکن، سرمایه‌های انبوه سازان را جذب می‌کند
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2