Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر کره شمالی با هدف افزایش کنترل بر جمعیت این کشور هرگونه شادی کردن را برای مردم منع کرده است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، براساس اطلاعات به دست آمده که به قانونگذاران کره جنوبی ارائه شد، این اقدام از سوی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با هدف جلوگیری از تاثیر تحریم‌های اقتصادی تحمیل شده بر این کشور صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحریم‌ها علیه کره‌شمالی در پی ادامه برنامه‌های موشکی و اتمی این کشور اعمال شده است.

سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی گزارش داد: پیونگ یانگ تجمع مردم را برای نوشیدن، آواز خواندن و سایر تفریحات ممنوع کرده و کنترل خود را بر اطلاعات خارجی تقویت کرده است.

این اقدامات از سوی کره شمالی شرایط زندگی را برای شهروندان این کشور که تحت کنترل دولت سخت‌گیر زندگی می‌کنند، بدتر می‌کند.

این ممنوعیت چند ماه پس از آن اعمال شده که فستیوال آبجو پیونگ یانگ در بحبوحه گزارش‌ها درباره خشکسالی لغو شد.

مقام‌های اطلاعاتی کره جنوبی همچنین در حال بررسی و نظارت نشانه‌هایی از آزمایش موشکی جدید از سوی کره شمالی هستند.

این آژانس اطلاعاتی در کره جنوبی همچنین گزارش داده است: ماموران آژانس از نزدیک تحولات کره شمالی را نظارت می‌کنند چون این احتمال وجود دارد که این کشور بتواند موشک بالستیکی را در سال جاری میلادی و تحت عنوان پرتاب ماهواره‌ای آزمایش کند.

منبع: ایسنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه به کره شمالی رفت

هیات اداره اطلاعات خارجی روسیه از روز دوشنبه تا چهارشنبه در پیونگ یانگ بود و با مقام‌های کره شمالی دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، ناریشکین در سفر به پیونگ یانگ با «ری چانگ دائه» وزیر امنیت داخلی کره شمالی ملاقات کرده و طرفین درباره تحولات منطقه و بین‌المللی از جمله شبه‌جزیره کره و روسیه گفتگو کردند.

مقام‌های روس و کره شمالی در این دیدار‌ها درباره تقویت همکاری‌ها برای مقابله با «جاسوسی‌های فزاینده و اقدامات توطئه‌آمیز نیرو‌های متخاصم» رایزنی کردند.

روسیه به دلیل حمایت سئول از تحریم‌های غرب علیه مسکو به دلیل جنگ در اوکراین، کره جنوبی را کشوری «غیر دوست» می‌داند و در عین حال، روابط نزدیک‌تری با کره شمالی ایجاد کرده است.

کره‌جنوبی اوایل ماه جاری مدعی شده بود که کره‌شمالی در ازای دریافت مواد غذایی و دیگر ملزومات از روسیه، به مسکو مهمات و تسلیحات می‌دهد.

به دنبال سفر ماه سپتامبر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به روسیه، کشور‌های غربی و متحدان آنها نسبت به تقویت همکاری‌های نظامی مسکو و پیونگ‌یانگ ابراز نگرانی کردند.

واشنگتن و کی‌یف نیز ادعا کرده‌اند که روسیه در حمله به اوکراین از موشک‌های کره شمالی استفاده کرده است.

منبع: ایرنا

tags # کره شمالی ، روسیه سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • روسیه قطعنامه شورای امنیت علیه کره شمالی را وتو کرد
  • کرملین مقام ارشد اطلاعاتی مسکو را راهی پیونگ‌یانگ کرد!
  • تحریم‌های جدید آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی
  • مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه به کره شمالی رفت
  • استخدام رسمی برای مدت ۵ سال ممنوع شد؟
  • ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور
  • سواحل استان بوشهر متلاطم است
  • رئیسی: مشکلات با دستور حل نمی‌شود
  • افزایش ارتفاع امواج دریا در مناطق جنوبی کشور/ از فعالیت‌های تفریحی در مناطق ساحلی اجتناب کنید
  • دستور معاون دادستان کل برای مراکز درمانی: همراهان بیمار فاقد اقامتگاه، اسکان موقت و ایمن داده شوند