Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیرجان - مدیرعامل شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان از ارسال محموله کمکی این مجتمع شامل چادر، کیسه خواب و شیر به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.

علی عباسلو در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن ابراز همدردی با مردم مناطق زلزله زده غرب کشور اظهار کرد: خانواده بزرگ مجتمع جهان فولاد سیرجان مراتب همدردی خود را با مردم این مناطق اعلام کرده و درگذشت تعدادی از هموطنانمان در این حادثه غم انگیز را تسلیت می گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در تماسی تلفنی با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه پیام تسلیت و همدردی خانواده بزرگ جهان فولاد سیرجان با مصیبت زدگان و آمادگی این مجتمع برای کمک رسانی به زلزله زدگان اعلام شد.

 محموله کمکی ارسال شده شامل ۴۰۰ تخته چادر هشت نفره، ۱۷۸ عدد کیسه خواب و ۲۰ باکس شیر است که از طرف مدیریت و کارکنان شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان به مردم مناطق زلزله زده غرب کشور اهدا شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال کشور ماندنی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، نماینده استان در سالن فجر بندرعباس با نتیجه ۱۰۵ بر ۶۶ مس رفسنجان را شکست داد و سهمیه خود را در لیگ برتر کشور حفظ کرد.

دیدار رفت دو تیم نیز با نتیجه ۷۸ بر ۶۹ به سود فولاد هرمزگان به پایان رسیده بود.

بیشتر بخوانید؛ دومین برد فولاد هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال کشور

بدین ترتیب شاگردان رضا هنگام پور که در مرحله گروهی این مسابقات با کسب ۲۷ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول دوازده تیمی قرار گرفتند در مرحله پلی اف برای بقا در لیگ برتر موفق به شکست مس رفسنجان شدند.

دیگر خبرها

  • مناطق گردشگری کرمان از طریق رسانه های روسیه معرفی شوند
  • اولین انصرافی تیم ملی والیبال مشخص شد
  • تولید فولاد مازاد کشور ۱۰ میلیون تن است
  • تحول ساختار تولید ذوب‌آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
  • مردان انتقال در نوروز هم تلاش و خدمت رسانی را تعطیل نکردند
  • فولاد هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال کشور ماندنی شد
  • سازمان پدافند غیرعامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است
  • سازمان پدافند غیر عامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است
  • تجمع مردمی مناطق مختلف کشور در حمایت از اقدامات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • کمکی به شمال غزه ارسال نشده است | از کار افتادن ۳۲ بیمارستان