Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوشان تیم قایقرانی جانبازان و معلولین برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم تایلند شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در کلاس KL3 نادر عیوضی و اکبر طهماسبی، در کلاس KL2 اسلام جاهدی، در کلاس KL3 بانوان شهلا بهروزی‌راد و در کلاس KL2 بانوان رویا سلطانی، به عنوان نمایندگان کشورمان در این مسابقات حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران با هدایت مسعود مهدوی‌نیا، سرمربی تیم ملی در این رویداد آسیایی که طی روزهای 4 و 5 آذر ماه در شهر پاتایا برپاست، حضور یافته است.

خبر دیگر اینکه اردوی پایانی تیم شنای نابینایان و کم بینایان برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی جوانان از ششم تا 17 آذرماه در تهران برگزار می‌شود.

این اردو با حضور هشت نفر و در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می شود.

علیرضا امیری و مسعود محمودی از مازندران، امیررضا اسدزاده، ابراهیم عمرانی و امیرحسین سعادتی از خراسان رضوی، ابوالفضل قاسمی از یزد و رادین جعفری و امیر صدیفی از البرز دعوت شدگان به اردو هستند.

حمید شریفیان به عنوان سرمربی و محمداسماعیل فرحبخش به عنوان مربی، کادر فنی تیم شنای نابینایان و کم بینایان را برعهده دارند. سرپرستی تیم ملی نیز بر عهده کاوه عزیزی است.

بازی های پاراآسیایی جوانان از 19 تا 23 آذرماه در کشور امارات برگزار می شود.

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو