Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@12:42:40 GMT

شکایت کریمی از مدیرعامل نفت به جریان افتاد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۸۶۹۱

در مهر ماه سال جاری وکیل علی کریمی در گفت و گو با ورزش سه اعلام کرد که علی کریمی به دلیل برخی بداخلاقی ها، افعال غیر متعارف و غیراصولی از مالک باشگاه نفت به کمیته اخلاق شکایت خواهد کرد. از همین رو، روز پنجشنبه ۲۵ آبان وکیل کریمی برای پیگیری این شکایت به کمیته اخلاق رفت و نسبت به برخورد کمیته اخلاق اصرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در جلسه رسیدگی مذاکراتی میان عبدالله سمامی عضو کمیته اخلاق و وکیل کریمی برگزار شد؛ بر همین اساس قرار شد تا حمیدرضا جهانیان ساعت ۱۴ امروز برای ادای توضیحات درباره شکایت علی کریمی در کمیته اخلاق حضور داشته باشد.

شکایت کریمی در دهم مهرماه، به دنبال عدم راه دادن او و بازیکنان تیم به تمرین و ساعت ها معطلی در تهرانسر، انتشار پیامک های خصوصی او در فضای مجازی و اعلام واهی استعفای او از هدایت تیم نفت بوده است.

به نظر می رسد شکایت علی کریمی از جهانیان و برخورد قانونی این کمیته می تواند آزمون خوبی برای کمیته اخلاق آن هم در مقطعی باشد که جادوگر شدیدا با رئیس فدراسیون و مدیران فوتبال ایران بر سر مسایل مختلف در چالش است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی

رأی مسابقه استقلال ملاثانی- فجرسپاسی در حالی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شده که سهم سازمان لیگ در این میان نادیده گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود بازی استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در چارچوب هفته  بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال، دوم اردیبهشت ماه  سال جاری برگزار شود. با این وجود عدم امکان ورود دو تیم به ورزشگاه غدیر اهواز  باعث لغو و تعویق مسابقه شد. این در حالی است که فجر یکی از 4 تیم مدعی صعود به لیگ برتر قلمداد می‌شود و این موضوع می‌تواند روی سرنوشت صعود تأثیرگذار باشد.

واکنش باشگاه فجر سپاسی به برگزاری بازی لغو شده

طبق رأی کمیته انضباطی قرار است بازی دوباره برگزار شود هر چند فجرسپاسی اعلام کرده پرونده را به کمیته استیناف می‌برد.

کمیته انضباطی نقش 2 باشگاه میهمان، میزبان و همچنین متولی ورزشگاه یعنی باشگاه استقلال خوزستان را بررسی کرده اما در این میان طبق آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک، سازمان لیگ هم قصوراتی داشته است. برای نمونه طبق ماده 18 آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران،  تیم‌ میهمان باید یک تمرین رسمی یک ساعته در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه داشته باشد. 

با این وجود بررسی‌های تسنیم نشان می‌دهد فجر در روز اول اردیبهشت سال جاری، در ورزشگاه غدیر اهواز جلسه تمرینی نداشته است. هر چند عدم رعایت اجرای  آیین‌نامه در لیگ دسته اول فوتبال کشور، مسبوق به سابقه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • حکم ۱۰ ساله کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی
  • حکم سنگین کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی