Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:59:21 GMT

اردوی تیم ملی آب‌های آرام مردان بزرگسال برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۸۸۷۴

اردوی تیم ملی آب‌های آرام مردان بزرگسال برگزار می شود

هشتمین مرحله اردوی تیم ملی آبهای آرام مردان در رده سنی بزرگسالان در بخش کایاک و کانو پایان هفته جاری آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی کایاک و کانو بزرگسالان به منظور حضور موفق در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با حضور ۱۲ قایقران از دوم آذرماه در دریاچه آزادی آغاز و تا ۲۳ آذرماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزین اسدی و امین بوداغی از مازندران، پیمان قوی دل و علی آقامیرزایی از گیلان، امید احمدی از زنجان، بابک دربان از تهران و احمدرضا طالبیان از اصفهان در بخش کایاک و علی اجاقی از کرمانشاه، عادل مجللی از گلستان، کیا اسکندانی از تهران و پژمان دیوسالار و محمد نبی رضایی از مازندران نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

ایرج اقلیمی سرمربی کایاک، الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی و ایمان پورعزیز کمک مربی کانوکانادایی اعضای کادر فنی این تیم هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین قهرمانی ۲ دختر فوتبالیست قزوینی در جام فوتبال آسیای میانه، هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی و عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری از خبرهای امروز ورزش قزوین است.

در ادامه رقابت‌های فوتبال کافا، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان که در ترکیب خود از «مریم دینی» و «پرنیا رحمانی» ۲ ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در دیدار پایانی جام کافا به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

مریم دینی در بازی‌های قبلی تیم ملی درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و چندین گل را به ثمر رساند. «طاهره کشتیرانی» نایب رئیس فوتبال استان هم در این مسابقات مدیر فنی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان است.

هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم هندبال بانوان بزرگسال کشور «عطیه شهسواری» را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

اردوی ملی‌پوشان از ۱۱ اردیبهشت به میزبانی سمنان پیگیری خواهد شد و تیم ملی هندبال برای مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا آماده خواهد شد.

عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری

«مجتبی خاکی» در این مسابقات پس از تیرانداز شیرازی سکوی نایب قهرمانی را تصاحب کرد. مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد کشور به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال