Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، علی اعطا در پایان بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرحی برای حمایت از آسیب‌دیدگان زلزله که شهرداری براساس این طرح مکلف شد که لایحه‌ای در خصوص چگونگی حمایت از آسیب‌دیدگان به شورا ارسال کند.

وی در خصوص اجرا نشدن برخی مصوبات شورای چهارم گفت: برخی از آنها به دلیل عدم اعتبار اجرا نشده است که موارد آن در حال احصا شدن است و تذکرات لازم به شهرداری داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعطا تصریح کرد: در بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران انتخاب 6 نفر از اعضای شورای شهر تهران جهت عضویت در کمیته پیگیری و نظارت موضوع بند «ز» مصوبه شهر دوستدار کودک در دستور کار اعضا قرار گرفت که با رأی اخذ شده، علی اعطا با 18 رای، شهربانو امانی با 17 رای، الهام فخاری 17 رای، حجت نظری 17 رای، زهرا صدراعظم نوری و بهاره آروین با 15 رای به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدند.

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: در ادامه جلسه انتخاب 2 نفر از اعضای شورای شهر تهران بند الف ذیل ماده واحده مصوبه چگنگی طراحی و مدیریت بهره‌برداری از فضاهای فرهنگی واجتماعی و ورزشی شهرداری تهران جهت عضویت در کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبه مذکور با توجه به پیشنهاد کمیته‌های فرهنگی اجتماعی و شهرسازی و معماری، علی اعطا و حجت نظری در این بخش معرفی شدند که از 18 رای اخذ شده علی اعطا با 17 رای و حجت نظری با 13 رای به عنوان دو عضو شورا در این کمیته منصوب شدند.

وی تصریح کرد: در ادامه جلسه نیز طرح دوفوریتی الزام شهرداری تهران به حمایت از آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه با 14 رأی به هیئت رئیسه شورای شهر تهران تقدیم شد که براساس این طرح اعضای شورا و کارکنان آن باید مبلغی را از حقوق خود را به نفع زلزله‌زدگان صرف کنند.

اعطا در پایان گفت: براساس طرح دوفوریتی قرار شد که شهرداری تهران با سقف 10 میلیارد تومان به آسیب‌دیدگان کمک کنند ضمن اینکه با رأی اعضای شورای شهر تهران قرار شد تا پنجم آذرماه لایحه کمک به آسیب‌دیدگان غرب کشور را تا سقف 10 میلیارد تومان به شورا تقدیم کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد».

کد خبر 6090832 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • خروج علیه شهردار تهران
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶