Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@20:22:59 GMT

تصادفات دیشب در شهر کرمان 9 مصدوم بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۲۹۶۸۳

تصادفات دیشب در شهر کرمان 9 مصدوم بر جا گذاشت

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از وقوع دو تصادف در کرمان در شب گذشته که موجب مصدوم شدن 9 نفر از شهروندان شد، خبر داد.

«علی عسکری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در تشریح این خبر گفت: در ساعت 23 و 39 دقیقه شب گذشته 29 آبان‌ماه یک دستگاه 405 در بزرگراه امام خمینی(ره) واژگون و چهار سرنشین آن مصدم شده بودند که بلافاصله تیم دو خودروی اطفای حریق سازمان آتشنشانی به محل اعزام شدند

وی از محبوس شدن یکی از سرنشینان این خودرو به‌علت شدت تصادف خبر داد و گفت: با تلاش پرسنل سازمان آتش‌نشانی مصدوم محبوس شده از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان به تشریح تصادف دیگر شب گذشته پرداخت و خاطرنشان کرد: در ساعت 24 شب گذشته در خیابان شهید رجایی دو خودروی 405 و ریو با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه 2 سرنشین از خودروی پژو 405 و 3 نفر از سرنشینان خودروی ریو مصدوم شدند.

وی از عکس‌العمل سریع تیم‌های آتش‌نشانی و حضور به موقع آنها در محل حادثه سخن گفت و افزود: بلافاصله دو خودروی اطفای حریق از دو دستگاه به محل اعزام و اقدامات اولیه پیشگیری از حریق انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برخورد یک دستگاه پراید با تریلی خبر داد و اظهار کرد: این حادثه صبح امروز سه شنبه در حوالی شهرک صنعتی علی آباد کتول رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه در پی این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند، افزود: برای نجات جان این افراد یک تیم از پایگاه امداد و نجات زرین گل با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر گلستان گفت: در این حادثه، دو نفر از مصدومان یک زن ۵۵ ساله و یک کودک ۵ ساله توسط امدادگران و چهار مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.

کد خبر 6086583

دیگر خبرها

  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت