Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- سرمربی تیم ملی جوانان بدمینتون جمهوری اسلامی گفت: امیر جباری و نیما رستمی‌پور، 2 بدمینتون‌باز رده جوانان ایران به اردوی استعدادیابی آسیا در مالزی دعوت شدند.

مرتضی ولی‌دروی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این 2 بازیکن جوان ایرانی تا کمتر از 10 روز آینده به اردوی استعدادیابی و نخبگان رشته بدمینتون در کشور مالزی اعزام می شوند تا برای اعزام به مسابقات درجه سه بین‌المللی در نپال اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان پسر و دختر یکم تا سوم آذر 96 برای اولین بار در ایران اسلامی در سمنان، خاطرنشان کرد: تیم جوانان ایران با 16 بدمینتون‌باز پسر و 16 بدمینتون‌باز دختر در این مسابقات حضور دارد.
وی با اشاره به مراحل آماده سازی تیم ملی جوانان بدمینتون ایران در سه مرحله اردو، گفت: با توجه به قرارگرفتن مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان به میزبانی ایران در تقویم فدراسیون جهانی از ابتدای سال میلادی، دو مرحله اردوی آماده سازی و انتخابی برای تیم ملی جوانان در تهران برگزار شد و مرحله سوم اردو نیز در شهرستان سمنان به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان در سمنان برنامه‌ریزی شد.
سرمربی تیم ملی جوانان بدمینتون جمهوری اسلامی ادامه داد: میزبانی ایران در این مسابقات بین‌المللی، بهترین فرصت برای جوانان بدمینتون کشور است تا رده جهانی خود را تثبیت کنند و یا در رده بندی جهانی به جایگاه بالاتری برسند.
وی، میزبانی ایران را برای مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان در رده سنی زیر19 سال در تاریخ این رشته ورزشی کشور بی‌سابقه دانست و گفت: بسیاری از بدمینتون‌بازان جوان ایران در این مسابقات برای بار اول در تیم ملی عضویت دارند و یا برای بار اول در یک مسابقات بین‌المللی حضور دارند.
ولی‌دروی، به حضور بدمینتون‌بازانی از پاکستان، آذربایجان و دیگر کشورها در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان در سمنان اشاره کرد و یادآور شد: بازیکنان پاکستان در رقابت های جنوب شرق آسیا و بازیکنان آذربایجان در بازی های اروپایی حضور دارند، یعنی از جایگاه رده بندی جهانی و سطح بازی بالایی برخوردارند و با توجه به میزبانی ایران، این مسابقات فرصت مناسبی برای بدمینتون‌بازان جوان ایران برای سنجش و ارتقای سطح بازی است.
سرمربی تیم ملی جوانان بدمینتون جمهوری اسلامی، میزبانی و آمادگی سمنان در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان را بسیار مطلوب دانست و گفت: استان سمنان یکی از قطب های استعدادیابی این رشته ورزشی است و امیدواریم با این میزبانی مناسب، برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان به نام سمنان ثبت شود.
مسابقات بدمینتون جوانان دختر و پسر با رده بندی سه بین‌المللی یکم تا سوم آذر96 در تالار بدمینتون ورزشگاه تختی سمنان، برای اولین بار در ایران در سمنان برگزار می شود و از 6 تیم خارجی برنامه‌ ریزی‌ شده برای حضور در این مسابقات، تیم‌های سریلانکا، آذربایجان، پاکستان و افغانستان وارد سمنان و در هتل مستقر شده اند و در مجموع، تاکنون حضور 12 بدمینتون‌باز از 18 بازیکن خارجی در این مسابقات قطعی است، تیم های فرانسه و قزاقستان مساله دریافت روادید دارند که درحال رفع این مشکل برای حضور در رقابت های بین‌المللی بدمینتون جوانان در سمنان هستند.
استان سمنان در رده ملی و در رده های سنی مختلف، هفت بدمنیتون باز دختر و 2 بدمینتون باز پسر و 2 پایگاه از هشت پایگاه استعدادیابی بدمینتون کشور را دارد، در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان علاوه بر تیم‌های خارجی، یک تیم از استان سمنان در کنار تیم منتخب جمهوری اسلامی حضور دارد که شامل 6 بدمینتون‌باز متین مقیمی، ارسلان امیدی و امین عابدی در بخش پسران و پریا نبوی، طراوت علی‌نژاد و سحر رجبری در بخش دختران است.
37 هزار و 400 ورزشکار سازمان یافته در استان سمنان وجود دارد و در دولت تدبیر امید 24 طرح ورزشی از جمله ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان به بهره برداری رسید، سال 95 تعداد 84 مسابقه و اردوی تیم ملی در رشته‌های مختلف در استان سمنان برگزار شد.
6103/6026 خبرنگار: مصطفی دهقان ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،بنا به دعوت فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان علیرضا قزی به چهارمین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان جهت حضور در دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی جهان زیر ۲۱ سال در قزاقستان دعوت شد.

این اردو از  ۵ اردیبهشت در کرمان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • کشتی‌گیر بوشهری در مسابقات بین المللی پنجم شد
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور