Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزادی سوریه از تکفیرها البته یک نقطه آغاز است که دست کم بیست سال آینده تحولات منطقه را از خود متاثر می سازد؛ هم مرز شدن بسیجان شیعه و سنی با دشمن دیرینه شان اسرائیل و این حادثه ای مهم در تاریخ منطقه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ۸دی، عبدالله بیننده درباره شکست طومار داعش در سوریه و نقش سردار سلیمانی و سربازان اسلام در این پیروزی نوشت:

بشار اسد و کاخ نشینان دمشق در حال بستن چمدانها و برداشتن جان خود برای فرار هستند، صدای تکفیری ها تا اندرونی کاخ هم می آید، کاخ بشار و حریم حرم تنها سنگر باقی مانده از سوریه است که هنوز به اشغال در نیامده اند و کاخ نشینان تصمیم گرفتند پیش از دادن جان آنجا را ترک گفته و تخت را به جولانی و بغدادی واگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

التهاب به نقطه اوج رسید. ژنرالی سبز پوش از راه می رسد و دعوت به ماندن می کند. دعوت و فشار او و دیگران، کاخ نشینان را وادار به ماندن می کند. ژنرال سبز پوش دیگری با خانواده اش در دمش رحل اقامت می افکند و می گوید با خانواده آمده ام تا یا همه با هم کشته شویم یا پیروز.

التهاب کاخ نشینان قدری فرو می نشیند و خود را باز می یابند، باقی مانده ارتش را سامان می دهد، نیروی دفاع وطنی شکل می یابد، مدافعان حرم از عراق و لبنان و افغانستان و پاکستان و ایران از راه می رسند. کر و فر ها می شود، خونها جاری می شود، خانواده ها داغدار می شوند، اما پیشروی ها به کندی پیش می رود چرا که حجم سرزمین اشغالی بالاست.

 

بسیج سربازان شیعه و سنی_همان که خمینی آرزویش را داشت_ شکل گرفت با منطقی کاملا متفاوت از ارتش های کلاسیک؛ بسیجی که عقیدتی می جنگد و مرزش را عقیده تعیین می کند نه جغرافیا. همین بسیج و اتحاد نیروها بعد از ۴سال تمام منطقه اشعالی را پس می گیرد و تکفیریها را از سوریه اخراج می کند و مقتدرانه از پایان همیشگی داعش در آینده نزدیک سخن می گوید.

آزادی سوریه از تکفیرها البته یک نقطه آغاز است که دست کم بیست سال آینده تحولات منطقه را از خود متاثر می سازد؛ هم مرز شدن بسیجان شیعه و سنی با دشمن دیرینه شان اسرائیل و این حادثه ای مهم در تاریخ منطقه است. بسیجی فراملی با روحیه ای جهادی و با آرزوی فتح بیت المقدس و سرباز حضرت خامنه ای بزرگ و سیستانی عزیز و سید مقاومت و ژنرالهایی مانند حاج قاسم و ابومهدی.
پایان نبرد در سوریه پایان تفکر تکفیری نخواهد بود و این منازعه همچنان ادامه خواهد داشت میان دو تفکر؛ اسلام شیعی با روایت خمینی و اسلام سلفی با قرائت تکفیری.

پیروزی در سوریه فتح الفتوح بود و جای جشن و پایکوبی دارد؛ هر چند جمعی از بهترین جوانان فاطمیون و زینبیون و حشدالشعبی و حزب الله و مدافعان حرم در بین ما نیستند. کاش بودند و می دیدند این فتح الفتوح را. هرچند در عالم ملکوت از ما زنده ترند و نزد خداوند روزی می خورند. به امید نابودی تفکر تکفیری. فتح الفتوح مبارک.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پاسداری یک افتخار است گفت: پاسداران ما نه به عنوان یک مأموریت کاری بلکه در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در حقیقت پیروزی انقلاب اسلامی یک کار خدایی بود که با رهبری پیامبرگونه امام(ره) به نتیجه رسید، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پایگاه دفاع از اسلام است. 

وی با بیان اینکه امام (ره) به پیروزی انقلاب و نهضت مردم ایمان داشتند، افزود: در دوره پهلوی بسیاری از انسان‌های مفید و تأثیرگذار در میان مردم را به شهادت می‌رساندند و امام (ره) نیز در تبعید بود. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دنیا متعجب از عملیات وعده صادق نیروهای نظامی ماست، چرا که موشک و پهپادهای ما از لایه‌های هفت گانه پدافند دشمن گذشت. 

عبادی افزود: انقلاب اسلامی در زمانه‌ای به پیروزی رسید که دو جبهه شرق و غرب علیرغم اختلافات چون دو بال یک قیچی برای نابودی اسلام تلاش می‌کردند. 

وی ادامه داد: لیبرال دموکراسی و کمونیست، عزم برای نابودی دین داشتند، ولی در همان زمان یک انقلاب با نام اسلام به پیروزی رسید در آن زمان شکنجه گاه‌ها فعال بود.

امام جمعه بیرجند گفت: پاسداری یک افتخار است و پاسدار ما نه به عنوان یک مأموریت کاری بلکه در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  گفت: ما نیروی نظامی جدا نداریم، بلکه سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و … همه در راستای دفاع از ایران و انقلاب تلاش می‌کنند. 

انتهای پیام/254

دیگر خبرها

  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • هوش مصنوعی فرصتی مهم در توسعه و پیشرفت است
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • تحولات منطقه‌ای محور رایزنی کاظمی قمی و امیرخان متقی
  • اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند
  • آینده اقتصاد سوریه/ شرایط روزبه‌روز سخت می‌شود
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان در منطقه