Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - فیفا هشت اسطوره فوتبال دنیا که قرعه کشی جام جهانی 2018 را انجام خواهند داد، معرفی کرد.

به گزارش وبسایت نود، مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 در روز دهم آذر در مسکو برگزار خواهد شد که لورن بلان، گوردون بنکس، کافو، فابیو کاناوارو، دیگو فورلان، دیگو مارادونا و کارلس پویول در کنار گری لینه کر و ماریا کوماندنایا، مجریان مراسم قرعه کشی را در کاخ کرملین انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میروسلاو کلوزه به عنوان نماینده تیم قهرمان دوره گذشته جام جهانی جام را به مراسم می آورد. نیکیتا سیمونیان اسطوره فوتبال روسیه و قهرمان المپیک 1956 با شوروی نیز قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی را انجام خواهد داد.

سیمونیان 91 ساله که در جام جهانی 1958 حضور داشته مسن ترین فردی است که قرعه کشی را انجام می دهد و دیگو فورلان به عنوان نماینده جام جهانی 2014 جوان ترین فرد است. اسطوره هایی که قرعه کشی را انجام یم دهند در 13 جام جهانی مختلف حضور داشته اند.  لورن بلان در مورد حضور در مراسم قرعه کشی گفت :

20 سال از تجربه بی نظیر قهرمانی جام جهانی می گذرد و حضور در مراسم قرعه کشی بهترین راه برای حس دوباره تورنمنتی نظیر جام جهانی است.

کافو که دو دوره قهرمان جام جهانی شده است، چهار سال پیش نیز در مراسم قرعه کشی حضور داشت. وی اظهار داشت :

خوش شانس بودم که قبلا چند بار به روسیه سفر کردم و مطمئنم که این کشور یک مراسم بی نظیر دیگر را هم در مسکو میزبانی خواهد کرد.

1140

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست

به مناسبت روز جهانی کارگر، مراسم تجلیل از کارگران در شهرداری منطقه ۱۱ شیراز برگزار شد که در آن از ۵ تن از کارگران نمونه این منطقه در بخش‌های مختلف خدمات شهری، فضای سبز، فنی و عمران، تاسیسات و اداری با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

شهردار منطقه ۱۱ شیراز در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کارگر به تمامی کارگران زحمتکش، اظهار کرد: کارگران، ستون‌های اصلی هر جامعه‌ای هستند و توسعه و پیشرفت هر کشوری بدون تلاش و از خودگذشتگی آنان امکان‌پذیر نیست.

علی فراشائیان با بیان اینکه کارگران شهرداری منطقه ۱۱ با تعهد و مسئولیت‌پذیری در انجام وظایف خود، نقش مهمی در ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان ایفا می‌کنند، افزود: ما همواره قدردان زحمات این عزیزان هستیم و تلاش می‌کنیم تا با ایجاد شرایط رفاهی مناسب، انگیزه و روحیه کار برای آنان را افزایش دهیم.

در شهرداری منطقه ۱۱ بیش از ۲۰۰ کارگر مستقیم و غیر مستقیم مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • مراسم کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • مراسم آیینی سنتی کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود