Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از صدای آمریکا، بعد از ستاره های هالیوودی که اعترافاتی از مزاحم های جنسی عمدتا توسط تهیه کنندگان، کارگردانان و بازیگران عمدتا مرد پرده برداشتند، یک فوتبالیست سرشناس آمریکایی می گوید رئیس سابق فیفا در یک مراسم رسمی برای او مزاحمت جنسی ایجاد کرده است.

 

خانم هوپ (وسط) می گوید آقای بلاتر در مراسم ۲۰۱۳ اهدای جایزه برترین های فیفا، او را دستمالی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

خانم «هوپ سولو» دروازه بان تیم فوتبال زنان آمریکا که سابقه قهرمانی جهان را دارد،‌ می گوید در مراسم تقدیر از برترین های فیفا در سال ۲۰۱۳، سپ بلاتر او را دستمالی کرده است.

 

خانم سولو گفت از این رفتار بلاتر شوکه شد اما خود را کنترل کرد تا در مراسم خللی ایجاد نشود.

 

سپ بلاتر اکنون ۸۱ ساله است و از سال ۱۹۹۸ به ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال رسید. اما سال ۲۰۱۵ در پی افشای فساد مالی کنار گذاشته شد.

 

در واکنش به این خبر، سخنگوی آقای بلاتر ادعای خانم سولو را رد کرد.

 

در هفته های اخیر و بعد از شکایت دهها ستاره هالیوود از آزار جنسی توسط «هاروی واینستین» خیلی از قربانیان آزار جنسی علنی مزاحمان خود را معرفی کردند. هوپ سولو که سابقه یکصد بازی برای تیم ملی آمریکا را دارد نیز یک ماه پیش در توئیتی نوشته بود که آزار جنسی فقط به دنیای هالیوود اختصاص ندارد و در ورزش هم هست.

 

از سرشناس ترین چهره هایی که به آزار جنسی متهم شده، کوین اسپیسی است که ضمنی این موضوع را تایید کرده و چندین فرصت کاری را به همین دلیل از دست داده است.

 

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!

لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال که در سال‌های پایانی دوران فوتبال خود راهی اینتر میامی آمریکا شده، هنوز عملکرد درخشانی دارد. او علی‌رغم خروج از فوتبال اروپا همچنان در تیم ملی آرژانتین حضور دارد و کسی نمی‌داند که چه زمانی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به تازگی تصویر جالبی از مسی در بازی FC ۲۴ منتشر شده که او در سن ۴۷ سالگی هنوز مشغول بازی است. اتفاقی که هواداران مسی علاقه زیادی به رخ دادن آن دارند!

منبع: خبرآنلاین

tags # لیونل مسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • (عکس) لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • (عکس) تصاویری دیده نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم