Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسکو - ایرنا - پیام سرلشکر سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به محضر مقام معظم رهبری که در آن از پیروزی بر گروه تروریستی -تکفیری داعش در سوریه و عراق خبر داد، در رسانه های روسیه بازتاب گسترده ای داشت.

به گزارش ایرنا، پیام فرمانده نیروی قدس سپاه به رهبر معظم انقلاب که صبح امروز سه شنبه توسط رسانه های ایران منتشر شد، بلافاصله در رسانه های روسیه بازتاب پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*** اسپوتنیک
خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی نوشت: ژنرال قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به پیروزی بر گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه اشاره کرد.
رسانه روسی نوشت: سلیمانی در پیام خود به رهبر عالی ایران خاطرنشان کرد که با رهبری حکیمانه ایشان و مقاومت دولت های عراق و سوریه داعش شکست خورده و قلع و قمع شد.
خبرگزاری اسپوتنیک با اشاره به پیروزی های به دست آمده در برابر داعش در سوریه و عراق نوشت: فرمانده نیروی قدس سپاه این پیروزی ها را به رهبر انقلاب اسلامی تبریک گفت.

***روزنامه ایزوستیا
روزنامه ایزوستیا چاپ مسکو در بخش اخبار آنلاین پایگاه اینترنتی خود به پیام سردار سلیمانی به رهبر معظم انقلاب اشاره کرده که در آن شکست های داعش در سوریه و عراق قید شده است.
در این گزارش گفته شد: فرمانده نیروی قدس سپاه که در نبردها با داعش شرکت کرده از پیروزی بزرگ بر این گروه تروریستی خبر داد.
رسانه روسی افزود: ژنرال سلیمان پیروزی های به دست آمده بر داعش را بسیار مهم خواند و آن را به آیت الله خامنه ای رهبر ایران تبریک گفت.
در گزارش روزنامه روسی خاطرنشان شد: فرانتس کلینتسویچ معاون کمیسیون امور دفاعی و امنیت شورای فدراسیون (مجلس سنای روسیه) پیشتر گفته بود که عملیات نظامی روسیه در سوریه تا اواخر امسال به پایان می رسد.

***تارنمای وستنیک قفقاز
تارنمای روسی وستنیک قفقاز هم که معمولا اخبار ایران را رصد می کند، با اشاره به پیام سردار سلیمانی به رهبر معظم انقلاب نوشت: گروه تروریستی داعش که فعالیت آن در روسیه ممنوع اعلام شده در عراق و سوریه قلع و قمع شده است.
«فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پیام خود نوشت که این پیروزی در سایه رهبری حکیمانه آیت الله خامنه ای رهبر عالی ایران و دولت های عراق و سوریه به دست آمده که مقاومت قاطعانه در برابر تروریست ها کردند. سلیمانی این پیروزی را به رهبر ایران تبریک گفت.»
در این گزارش رسانه روسی خاطرنشان شده است: گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق دهها هزار نفر از تروریست های خود را از دست.

***وزگلیاد
روزنامه اینترنتی روسی وزگلیاد نیز با اشاره به پیام سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری نوشت: در این پیام ژنرال سلیمانی پیروزی بر داعش را به رهبر عالی ایران تبریک گفت.

***روزنامه راسیسکایا گازتا
روزنامه رسمی راسیسکایا گازتا ارگان دولت روسیه نیز در گزارشی در بخش اخبار آنلاین پایگاه اینترنتی خود با اشاره به پیام سردار سلیمانی به رهبر معظم انقلاب نوشت: فرمانده نیروی قدس سپاه در این پیام پیروزی های به دست آمده بر تروریست های داعشی در سوریه و عراق به آیت الله خامنه ای تبریک گفت.
در گزارش با استناد به پیام سردار سلیمانی گفته شده است: رهبری حکیمانه رهبر عالی ایران و مقاومت دولت و مردم سوریه و عراق و نیروهای داوطلب این دو کشور منجر به پیروزی نهایی بر تروریست ها شد.
اروپام*391** 1346** انتشار دهنده: رحمت الله خدادادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروده‌ افشین علا با تضمین مصرعی از غزل رهبر انقلاب

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، پس از انتشار کامل غزلی از رهبر معظم انقلاب، که بیت «تو را است معجزه در کف ز ساحران مهراس، عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز» در آستانه عملیات وعده صادق خوانده شده بود، افشین اعلا از شاعران برجسته کشورمان با تضمین مصرعی از شعر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، غزلی را سروده است که توسط رسانه نگار «رسانه وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب» منتشر شده است.

رسید مژده‌ به یاران ز پیر باده‌شناس
که گاه مستی و عیش است شکر و حمد و سپاس

چمن به مشک بیامیز و لاله روشن کن
به مژده‌ای که رسید از سلاله‌ی گل یاس

که انتقام شهیدان گرفت لشکر عشق
به شیوه‌ای که نمی‌یابمش مثال و قیاس

که کرد رخنه ز هر سو به سقف گنبد خصم
که بر فلاخن داوود ضربه زد ز اساس

چنان به گرز گران زد به کاسه‌ی سر دیو
که شد ز مغز تل‌آویو و غرب، هوش و حواس

که سوخت خرمن اهریمنان به آتش خشم
که دوخت بر تن ناپاک‌شان ز لرزه، لباس

نشست مرهم از این مژده بر جراحت قدس
رسید روشنی دیده بر یلان حماس

حدیث دولت صهیون و ملک ایران است
حکایت علف هرزه و حکایت داس

دلا عنان به امین ده که قبل واقعه گفت:
"توراست معجزه در کف، ز ساحران مهراس!"

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228278 برچسب‌ها رهبر معظم انقلاب شعر و ادبیات

دیگر خبرها

  • سروده‌ افشین علا با تضمین مصرعی از غزل رهبر انقلاب
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • سپهبدی که به رهبر انقلاب، پیشنهاد درجه سرهنگی داد! + فیلم
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • بازتاب خارجی سخنان رهبر انقلاب پس از حملات متقابل ایران و اسرائیل | مهم ظهور قدرت ایران بود