Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعد حریری نخست وزیر لبنان که از ریاض اعلام استعفا کرد، در گفت‌وگو با مجله الرجل که به زودی متن کامل آن منتشر خواهد شد، بار دیگر به بدگویی از ایران و به ستایش عربستان پرداخت.به گزارش بلاغ،ایسنا نوشت:  سعد حریری در اظهارات خود علیه ایران مدعی شد، حسن روحانی کسی نیست که برای ما تصمیم بگیرد که چکار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران تلاش می‌کند قدرت خود را در منطقه نشان دهد و تبلیغاتی که ایرانی‌ها می‌کنند و خود را کسانی نشان می‌دهند که در سوریه قدرت دارند بخشی از این موضوع است اما این "تحکم" کجاست.

او که امشب به بیروت بازمی‌گردد، گفت: زمانی که ایرانی‌ها با جان و دل از بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه دفاع می‌کردند، روسیه مداخله کرد. اگر روسیه نبود اسد سقوط می‌کرد.

وی در تملق از عربستان و ولیعهد آن گفت: محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی درایت دارد و کمتر رهبری در جهان چنین دیدگاه و درایتی دارد که چالش و مشکل را ببیند و در جهت رفع این چالش عمل کند.

حریری افزود: نسلی جوان را در عربستان خصوصا با محمد بن سلمان شاهد هستیم که برای اشاعه چنین امیدی تلاش می‌کند.

سعد حریری ادامه داد، رهبر و پیشوا نمی‌تواند ناامید باشد.

نخست وزیر مستعفی لبنان در ادامه گفت: ملک سلمان نیز حافظه خوبی دارد و هیچ چهره و اسمی را فراموش نمی‌کند. او نیز دیدگاهی برای توسعه ریاض به طور گسترده دارد و این کار را با جمع کردن میراث گذشته و نگاهش به آینده صورت می‌دهد. از این رو امروز شاهد دستاوردهایی هستیم که او زمانی که امیر ریاض بود، در سر می‌پروراند.

مجله الرجل مجله عربستانی و اولین مجله عربی تخصصی در زمینه مردان است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز

ب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،با حضور جمعی از مسئولان ، خانواده های معظم شاهد ، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم ، پیکر پاک جانباز  شهید سلمان کلیوند عباسی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی در تاریخ که در تاریخ  ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد 

 استان خوزستان در دوران دفاع مقدس 24 هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است .

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب آمریکا به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!
  • (عکس) کنایه مشاور روحانی به حمله جعلی امروز اسرائیل
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد
  • کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • صحبت‌های جنجالی هاشمی‌نسب علیه میثاقی + ویدئو
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه