Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمندگان و فرماندهان «لشکر فاطمیون» در بیانیه‌ای پایان عُمر داعش را به رهبر معظم انقلاب و فرمانده نیروی قدس سپاه تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رزمندگان لشکر فاطمیون در بیانیه‌ای به پایان رسیدن عُمر داعش را به مقام معظم رهبری و سرلشکر قاسم سلیمانی تبریک گفتند که متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ان ینصرکم الله فلا غالب لکم

فرمانده عزیز و شجاع محور مقاومت
سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی

سلام علیکم

اینک پس از ٦ سال با حضور خستگی‌ناپذیر میدانی و فرماندهی حضرتعالی و مقاومت مردانی از عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و پاکستان گروه تروریستی صهیونیستی داعش به پایان عمر خود رسید و دنیا از لوث وجود این خونخواران تحت حمایت استکبار جهانی پاک گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمندگان لشکر فاطمیون که در این ٦ سال تحت امر و زعامت ولی فقیه زمان و فرماندهی حضرتعالی در میدان‌های مختلف نبرد با تروریست‌های تکفیری شانه به شانه شیرمردان محور مقاومت در سخت‌ترین عرصه‌های این مبارزه مقدس حضور داشتند بر خود می‌دانند تا این پیروزی شیرین و فتح الفتوح عظیم را خدمت رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه‌ای، حضرتعالی و سایر مردم مظلوم و مسلمان جهان تبریک عرض نمایند.

در این لحظات ناب و پرحلاوت پیروزی جای تک تک شهدای عزیز و سرافراز فاطمیون خالی است اما خون این شهیدان است که امروز درخت اسلام ناب محمدی را همچنان آبیاری می‌کند و آن را مستحکم‌تر از گذشته پابرجای نگه داشته است.

بر این اعتقادیم گرچه عمر خونخواران داعش در عراق و سوریه به پایان رسیده است اما اربابان داعش در  تل آویو و واشنگتن بیکار نخواهند نشست و بر آتش شعله‌افروزی و کینه‌توزی و بدخواهی در جامعه بزرگ اسلامی اعم از شیعه و سنی خواهند دمید و ایدئولوژی نفاق و کینه همچنان پابرجا خواهد ماند.

امروز به برکت زعامت ولی امر مسلمین جهان و با فرماندهی و تدبیر والای شما مردانی از افغانستان خود را پیدا کرده و وارد عرصه و محور مقاومت شده‌اند و با فرمانده عزیزشان هم قسم‌اند که تا نابودی صهیونیسم جهانی از پای ننشینند.

در اینجا اعلام می‌داریم پس از پاک‌سازی کامل کشور سوریه از لوث وجود تروریست‌های تکفیری و تأمین کامل امنیت حرم عمه سادات(س) و حضرت رقیه(س) آماده هستیم تحت امر امام خامنه‌ای عزیز و با فرماندهی حضرتعالی در هر گوشه از جهان که صدای مظلومی شنیده شود پا به عرصه یاری مظلومان جهان بگذاریم.

فرماندهان و رزمندگان لشکر فاطمیون

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است: قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی در رقابتهای قهرمانی آسیا که با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز همراه بوده است و رقابتهای دلاورانه و جانانه نمایندگان کشورمان برابر حریفان ، دل ایرانیان اقصی نقاط جهان را به وجد آورده و مایه خوشحالی و شور شعف ملت بزرگ ایران شد.

ضمن تبریک این قهرمانی به مسئولان زحمتکش فدراسیون،کادر فنی و افتخار آفرینان تیم ملی کشتی فرنگی برای افتخار آفرینان کشتی کشورمان در رقابتهای پیش رو آرزوی موفقیت داشته و امید است در سایه لطف باریتعالی و دعای خیر مردم و تلاش شما عزیزان نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابتهای المپیک پاریس نیز با درخشش خود همچون گذشته دل مردم را شاد کنند.

کد خبر 6080518

دیگر خبرها

  • پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»
  • روایتی از پدر و پسر شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • پایان کار داعش در افغانستان
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • پیام حضرتعالی مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران در الجلیل
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد