Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:47:42 GMT

تمبر یارانه بیمه ای کشاورزان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۰۴۷۲

تمبر یارانه بیمه ای کشاورزان رونمایی شد

تهران- ایرنا- تمبر یارانه بیمه ای کشاورزان در آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه بین المللی باغبانی گلخانه ها و نهاده ها رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، دومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، گلخانه، گیاهان داروئی، نهاده‌ها و صنایع وابسته با حضور دهها شرکت داخلی و خارجی از ایران و 6 کشور خارجی امروز با حضور محمدعلی طهماسبی معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در بوستان گفت و گو گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت کنندگان در این نمایشگاه جدیدترین فناوری‌ها، تولیدات، محصولات و خدمات خود در حوزه کشاورزی، باغبانی و ماشین‌آلات را ارایه می کنند.
این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر سه هزار مترمربع برپا شده است، در کنار شرکت های داخلی، شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، آلمان، ترکیه، چین، تایوان و هلند حضور دارند.
معرفی پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های زنجیره باغبانی، گلخانه و کشت‌بافت، ایجاد زمینه‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی، معرفی توانمندی‌های زنجیره باغبانی در حوزه‌های تولید دانش و محصول در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی،ایجاد زمینه تبادل دانش فنی و تکنولوژی ها، نمایش دستاوردها، محصولات و خدمات تولیدکنندگان، ایجاد و یا ارتقاء رویکرد صادرات محصولات و نهاده‌ها به سایر کشورها از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
در دومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، گلخانه، نهاده‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته انواع گلخانه های مکانیزه، تجهیزات و تاسیسات گلخانه‌ای، انواع گیاهان فضای باز، انواع گل‌های شاخه‌ای، گلدانی، گیاهان ‌آپارتمانی، گیاهان ‌دارویی، قارچ‌های خوراکی و فرآورده های مربوطه، انواع‌سبزی، صیفی و میوه‌های باغی و گلخانه‌ای، انواع بذر و نهاده‌های باغبانی، سیستم‌های سردخانه‌ای، ذخیره‌سازی و ماشین‌آلات فرآوری تولیدات باغی و گلخانه‌ای، آزمایشگاه‌های آب و خاک، کلینیک‌های گیاه پزشکی، بیوتکنولوژی و خدمات پشتیبانی گیاهی، ادوات، ماشین آلات و ابزارآلات باغبانی، ملزومات آبیاری بارانی، قطره ای و کشت هیدروبونیک، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و سیستم های آبیاری ارایه می شود.
امروزه کشاورزی به ویژه باغبانی به یکی از مهمترین و بزرگترین دغدغه‌های هر کشور بدل شده است؛ صادرات و ارز آوری، بازدهی اقتصادی و اشتغال‌زایی در کنار حفاظت از محیط زیست موجب شده تا دولت ها توجه بیشتری به این بخش از کشاورزی داشته و با ارتقاء تکنولوژی و دانش‌بنیان کردن آن، توسعه پایداری را برای کشور و ملت به ارمغان آورند که برگزاری این نمایشگاه می توان نقش مهمی در تحقق این هدف ایفا کند.
دومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی،گلخانه، نهاده‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته تا سوم آذر هر روز از ساعت 10تا 18 در محل نمایشگاه های بین المللی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو آماده بازدید علاقه مندان است.

اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام : IRNAeco@
اقتصام**٩١٨٦*1070*2025
خبرنگار: هما همت خواه *انتشار: لیلا جودی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت

رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت: طوفان و بارندگی‌های اخیر که می‌توان گفت در تاریخ خوزستان بی سابقه بوده، خسارات سنگینی به بخش کشاورزی استان وارد کرده است.

به گزارش تسنیم، مسعود اسدی اظهار کرد: به بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زار‌های آماده برداشت استان تا ۵۰ درصد خسارت وارد شده و درخوشبینانه‌ترینحالت ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت از دست رفته است.

وی ادامه داد: علاوه بر خسارات به مزارع گندم، به تأسیسات، باغات، گلخانه‌ها و دامداری‌های بسیاری از کشاورزان خسارت جدی وارد شده است.

وی گفت: امیدواریم سازمان جهاد کشاورزی به فوریت خسارات را به دقت برآورد و اعلام کند.

رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت: همچنین انتظار داریم صندوق بیمه محصولات کشاورزی بدون فوت وقت، تعلل و مضایقه به وظیفه قانونی خود عمل کرده و طبق قانون خسارات وارده به بیمه شدگان را جبران کند.

اسدی همچنین گفت: از دولت و سازمان مدیریت بحران کشور انتظار داریم با توجه به اینکه امکان جبران خسارات وارده از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی قطعاً وجود ندارد نسبت به بررسی، برآورد و کمک به کشاورزان خسارت دیده استان که خساراتشان مشمول حمایت‌های صندوق بیمه محصولات کشاورزی نیست اقدام عاجل کنند تا در سال جهش تولید با مشارکت مردم، کشاورزان خسارت دیده بار دیگر با امید به سنگر تولید برگردند

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • امسال بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است
  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام