Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@21:21:08 GMT

کیم جونگ اون هر گونه تجمع شاد را ممنوع کرد!

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۰۵۱۸

کیم جونگ اون هر گونه تجمع شاد را ممنوع کرد!

رهبر کره شمالی با هدف افزایش کنترل بر مردم این کشور هرگونه تجمع از جمله برای نوشیدن و آوازخواندن را برای مردم منع کرده است.

خبرگزاری ایسنا: به نوشته روزنامه دیلی میل، براساس اطلاعات به دست آمده که به قانونگذاران کره جنوبی ارائه شد، این اقدام از سوی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با هدف جلوگیری از تاثیر مخرب تحریم‌های اقتصادی فزاینده بر این کشور صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحریم‌ها علیه کره‌شمالی در پی ادامه برنامه‌های موشکی و اتمی این کشور اعمال شده است.

سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی گزارش داد: پیونگ یانگ هر نوع تجمع مردم برای نوشیدن، آواز خواندن و سایر تفریحات را ممنوع کرده و کنترل خود را بر اطلاعات خارجی تقویت کرده است.

این اقدامات از سوی کره شمالی شرایط زندگی را برای شهروندان این کشور که تحت کنترل دولت سخت‌گیر زندگی می‌کنند، بدتر می‌کند.

این ممنوعیت چند ماه پس از آن اعمال شده که فستیوال آبجو پیونگ یانگ در بحبوحه گزارش‌ها درباره خشکسالی لغو شد.

مقام‌های اطلاعاتی کره جنوبی همچنین در حال بررسی و نظارت نشانه‌هایی از آزمایش موشکی جدید از سوی کره شمالی هستند.

این آژانس اطلاعاتی در کره جنوبی همچنین گزارش داده است: ماموران آژانس از نزدیک تحولات کره شمالی را نظارت می‌کنند چون این احتمال وجود دارد که این کشور بتواند موشک بالستیکی را در سال جاری میلادی و تحت عنوان پرتاب ماهواره‌ای آزمایش کند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد

ایگاه خبری استریت تایمز گزارش داد که ارتش کره جنوبی استفاده از گوشی تلفن همراه آیفون را برای پرسنل نظامی این کشور ممنوع کرده و دلیل آن را عدم انطباق دستگاه‌های آیفون با محدودیت‌های مشخص شده در سند امنیت دفاع ملی ارتش این کشور برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه و نشت اطلاعات حساس از طریق ضبط صدا اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری استریت تایمز گزارش داد که ارتش کره جنوبی استفاده از گوشی تلفن همراه آیفون را برای پرسنل نظامی این کشور ممنوع کرده و دلیل آن را عدم انطباق دستگاه‌های آیفون با محدودیت‌های مشخص شده در سند امنیت دفاع ملی ارتش این کشور برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه و نشت اطلاعات حساس از طریق ضبط صدا اعلام کرد.

استریت تایمز این خبر را به نقل از گروهی از افسران ارتش بدون ذکر مشخصات‌شان نقل کرده است.

این رسانه مدعی است که  تصمیم برای ممنوعیت آیفون در ارتش از جلسات مشترکی گرفته شده است که توسط ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی برگزار شده است.

همچنین پایگاه خبری the defense post که اخبار حوزه‌های نظامی و فناوری را منتشر می‌کند، با ذکر این خبر اعلام کرده اگر این ممنوعیت در تمام واحد‌های نظامی اجرا شود، حدود ۵۰۰,۰۰۰ پرسنل ارتش کره جنوبی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

در سند منتشره توسط استریت تایمز، علاوه بر ممنوعیت استفاده از گوشی‌های آیفون آمریکایی در ارتباطات رسمی، هرگونه استفاده از آیفون در  ارتباطات غیررسمی مانند تماس‌های تلفنی خصوصی در داخل ساختمان‌های نظامی هم ممنوع شده است.

استریت تایمز آورده است این ممنوعیت بطور آزمایشی در  شهر گیریونگ برای نیرو‌های ارتش در حال انجام است و احتمالا همه واحد‌های دیگر در سراسر کره جنوبی را شامل می‌شود و علاوه بر تلفن همراه، ساعت‌های هوشمند هم ممنوع می‌شود.

اجرای آزمایشی این طرح در گیریونگ به‌دلیل اهمیت بالای این شهر در وجود ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی در آن با حدود ۱۰۰۰۰ پرسنل است.

استریت تایمز به‌نقل از منابع خود گفته است گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید ازجمله شرکت سامسونگ، از این ممنوعیت مستثنی خواهند شد و در این سند به صراحت آمده است که «آوردن آیفون‌ها کاملاً ممنوع خواهد بود».

وزارت دفاع ملی کره برنامه امنیتی برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه در مراکز نظامی را در آگوست ۲۰۱۳ برای کاهش خطر نشت اطلاعات معرفی کرد و دستور استفاده از این برنامه امنیتی در مراکز نظامی از سال ۲۰۲۱ برای همه پرسنل تمدید شد.

دیگر خبرها

  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟