Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@01:07:09 GMT

هدیه ۵۰ میلیونی به زلزله‌زدگان کرمانشاه+جزئیات

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۰۵۵۳

جمعیت هلال‌احمر جزئیات کمک‌های نقدی به خانواده‌های مناطق آسیب‌دیده زلزله کرمانشاه را اعلام کرد. آفتاب‌‌نیوز : جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای آورده است: به دنبال جلب و افزایش کمک‌های مردم نوع‌دوست کشورمان به جمعیت هلال‌احمر برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه، این جمعیت قصد دارد تا از محل این منابع در وهله نخست مبلغ 50 میلیون ریال به صورت نقدی به خانواده‌هایی که عزیزی را از دست داده یا تا امروز فرزندی به دنیا آورده‌اند، تقدیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‌نیوز، هلال‌احمر افزوده است: بر این اساس موارد زیر به استحضار می‌رسد: این کمک‌ بر مبنای هر فوتی خواهد بود و با تاییدیه پزشکی قانونی به سرپرست قانونی خانوار تعلق می‌گیرد. بر این اساس ساز و کار اجرایی آن به‌زودی تعیین و به استان محل حادثه ابلاغ و اطلاع‌رسانی می‌شود.
*خانواده‌هایی که در مدت زمان بعد از زلزله تا امروز و در شهرها و روستاهای زلزله‌زده، صاحب فرزند شده‌اند، در صورتیکه سکونت و اقامت آنها احراز شده و دفترچه امدادی دریافت کرده باشند، مشمول دریافت هدیه 50 میلیون ریالی می‌شوند.
* ساز و کار اجرایی این مهم نیز به زودی به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.
* از افراد مشمول این اطلاعیه درخواست می‌شود فعلا به مراکز جمعیت هلال‌احمر در استان‌ها مراجعه نکنند؛ چراکه به زودی و پس از رفع مسائل اولیه بحران برای شروع کار اطلاع‌رسانی خواهد شد.
منبع: تسنیم

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت