Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@14:18:28 GMT

دانش آموزان سربازان آینده ایران اسلامی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۰۵۶۹

دانش آموزان سربازان آینده ایران اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم گفت:همزمان با گرامی داشت هفته بسیج با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم و تعدادی از مسئولان محلی، 300 بسته آموزشی میان دانش آموزان مدارس حوزه شهری و روستایی شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار آزادی نژاد افزود: دانش آموزان سربازان آینده ایران اسلامی هستند، باید با آموزش علم به عنوان بسیجی الگو باشند و در عرصه های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ و نقش بسیج در بین دانش آموزان عنوان کرد و افزود: جوانان و نوجوانان دانش آموز بسیجی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیگر عرصه ها نقش ممتاز و موثری داشته اند که هرگز از خاطره ها محو نخواهد شد.

سرهنگ پاسدارآزادی نژاد یادآور شد: علم، ایمان، اخلاص، تعهد، بصیرت، ایثار، فداکاری و استکبار ستیزی از ویژگی ها و ارکان فعالیت بسیج دانش آموزی است که حضور نوجوانان و جوانان مؤمن و انقلابی بر گرد آرمانها و ارزش های انقلاب سبب شکل گیری این نهضت عظیم انسان ساز شده است.

مراسم یادشده با همکاری اداره آموزش و پرورش خاتم در مدرسه جیحون هرات و در روستاهای چاه منج، اسلام آباد و چاه ابوالفضل برگزار شد.

در سال جاری افزون بر چهار هزار دانش آموز در 200 کلاس درس و حدود 50 واحد آموزشی مشغول تحصیل هستند.

هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی

نقش مهم دانش آموزان در عرصه های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان

سرهنگ یادگار نژاد گفت: در پی وصول خبری مبنی بر قاچاق سوخت در سطح شهر از سوی یک دستگاه کامیون، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی در بازدید از یک دستگاه کامیون حامل فرآورده‌های نفتی که مدت زیادی در یکی از پارکینگ‌های سطح شهر متوقف بود، کشف شد. 

سرهنگ یادگار نژاد تصریح کرد: برابر دستور قضایی محموله مکشوفه به منظور تعیین نوع فرآورده، نمونه برداری و ... به اداره ملی استاندارد استان ارسال شد.

وی بیان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای انجام تحقیقات به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • مصطفی معین: مهاجرت به دانش‌ آموزان هم رسیده است (فیلم)
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • (ویدیو) هشدار مصطفی معین درباره مهاجرت دانش‌آموزان
  • کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان