Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه نیویورک تایمز نوشت پس از انتشار اتهامات درباره چارلی رز، مجری قدیمی تلویزیونی، مبنی بر سوء رفتار جنسی وی با چندین زنی که در برنامه تلویزیونی‌اش کار می‌کرده‌اند، شبکه سی‌بی‌اس و پی‌بی‌اس پخش برنامه‌های وی را متوقف کردند.

پایگاه اینترنتی این روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت: هشت زن به روزنامه واشنگتن پست گفتند چارلی رز با آن‌ها رفتار‌های نامناسب جنسی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علاوه دو زن نیز به روزنامه نیویورک تایمز گفته‌اند رز بار‌ها چنین رفتار‌هایی با آن‌ها داشته است.

این زنان به علت نگرانی از برکنار شدن از کار و اخلاق بد رز خواستند هویت آن‌ها فاش نشود.

چارلی رز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ یک از این اتهامات را قبول ندارد، با وجود این عذرخواهی می‌کند.

این روزنامه با اشاره به جزئیات اظهارات این زنان نوشت: اتهامات علیه رز جدیدترین اتهام علیه مردان قدرتمند و معروف آمریکا است، بسیاری از این اتهامات پس از ادعای زنی علیه هاروی وینستین، تهیه کننده معروف هالیوود، مطرح شده‌اند.

رز برای چند دهه یکی از مشهورترین مجریان تلویزیونی است، وی برنامه خود تحت عنوان «چارلی رز» را در سال ۱۹۹۱ آغاز کرد. شرکت مستقل تولیدکننده برنامه‌های تلویزیونی رز این برنامه را تولید می‌گند که شبکه‌های «پی‌بی‌اس» و «بلومبرگ» به شکل سراسری آن را پخش می‌کنند.

وی همچنین از سال ۲۰۱۲ مجری برنامه‌ی در شبکه سی‌بی‌اس است. وی همچنین در برنامه شصت دقیقه شبکه خبری «سی‌بی‌اس» گوینده خبر است.

بلافاصله پس از انتشار این اتهامات هر سه شبکه خبری که برنامه‌های رز را پخش می‌کردند، اعلام کردند برنامه‌های وی را متوقف می‌کنند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا

محرومیت سیدحسین حسینی سوژه روزنامه مارکا شده است.

طرفداری | محرومیت سیدحسین حسینی بازتاب گسترده ای داشته است.

سیدحسین حسینی به دلیل اتفاقات بعد بازی با آلومینیوم اراک و مصاحبه هایی که انجام داد، از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه و البته جریمه مالی مواجه شده است.

طی روزهای اخیر بسیاری از اهالی فوتبال و پیشکسوتان در حمایت از سیدحسین حسینی مصاحبه هایی را انجام داده اند و حالا محرومیت سیدحسین حسینی، سوژه روزنامه اسپانیایی و مشهور مارکا شده است.

مارکا در این خصوص نوشت:

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، سیدحسین حسینی، دروازه‌بان ملی‌پوشی که سابقه ۱۱ بازی ملی را در کارنامه دارد، یک جلسه محروم و به پرداخت ۴۴۰۰ یورو محکوم کرد.

بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • از فعالیت تبلیغی علیه نظام تا تشویق نسل جوان به فساد و فحشا
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت