Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@23:14:05 GMT

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۰۵۸۱

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و واحد ارومیه را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار آنا با حکم دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمود پوریوسف به سمت سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و واحد ارومیه منصوب شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به پوریوسف ابراز امیدواری کرده است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، همه توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر در نامه‌ای از زحمات و تلاش‌های دکتر عزیز جوانپور رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و واحد ارومیه هم قدردانی کرد. جوانپور با حکم رهبر اکنون سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و واحد تبریز را بر عهده دارد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت

معصومه عمادی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از از دریافت مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی با عنوان«مطالعات سایکوفیزیولوژی در ورزش» در این واحد دانشگاهی خبرداد و اظهار کرد: این مجوز بر اساس مصوبه جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات دانشگاه آزاد اسلامی به صورت فصلنامه به زبان فارسی به مدیر مسئولی سیروس فارسی و سردبیری محمدعلی آذربایجانی صادر شد.

وی افزود: علاقمندان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به مباحث فیزیولوژی ورزشی، روانشناسی در ورزش و سایر زمینه‌های مرتبط برای ارائه مقاله در نشریه فوق به پرتال مجلات به آدرس https://journals.marvdasht.iau.ir/ مراجعه و برای کسب اطلاع از موضوعات محور‌های نخستین شماره آن می‌توانند با اداره نشریات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت باشماره ۹۱۳۰۰۰۱۲-۰۷۱ داخلی۴۵۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند