Web Analytics Made Easy - Statcounter

قشم - ایرنا - معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قشم گفت: هیچگونه مماشاتی در بحث مواد غذایی و سلامت مردم از سوی مسئولان پذیرفته نیست و شهرداری با همکاری مدیریت خدمات شهری سازمان منطقه آزاد قشم تا آخر هفته به هر شکل ممکن دست فروشی مواد غذایی را در این شهر پایان دهند.

به گزارش ایرنا، مصطفی غلامپور روز سه شنبه در جلسه کارگروه بهداشت، سلامت و امنیت غذایی شهرستان قشم افزود: هم اکنون دست فروشان به راحتی ماهی، میگو و خرمای غیر بهداشتی را در سطح شهر به فروش می رسانند که باید هر چه سریعتر از فعالیت آنان جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به خطرات مختلف دستفروشی مواد غذایی اشاره و تصریح کرد: مسئولان مربوط به همراه نیروی انتظامی باید با رفتاری محترمانه و به صورت قاطع به گونه ای عمل کنند که محیط برای فعالیت دست فروشان مواد غذایی نا امن شود.
غلامپور با اشاره به رواج دوباره قلیان در برخی مکان ها گفت: مسئولان از ارائه قلیان در مکان هایی که مجوز ندارند جلوگیری کنند و این امر نیاز به مصوبه جدیدی ندارد.
وی افزود: وضع موجود دست فروشی در حوزه پوشاک زیبایی شهرها را به ویژه در شهر درگهان از بین برده است و از این رو این گونه دست فروشی ها که مشکل بهداشتی ندارند نیز باید سامان دهی شود.
شهر قشم 40 هزار و 678 نفر و شهر درگهان 14 هزار و 525 نفر جمعیت دارند. شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500
انتشار: حسین آزادمنجیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره امور بیمارستان‌های معاونت درمان دانشگاه نیشابورگفت :ارزش بسته های معیشتی توزیع شده یک میلیارد ریال بود.
علی گاراژیان افزود:همچنین همزمان  با روز جهانی هموفیلی ۲۰ بسته موادغذایی به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال به یادبود مرحومه محبوبه خداوردی شهید سلامت، به خانواده‌های بیماران هموفیلی زیر پوشش اهدا شد.

دیگر خبرها

  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • مواد غذایی‌ای که به کاهش التهاب معده کمک می‌کنند
  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد
  • اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • خطر سرطان برای کسانی‌که ته دیگ دوست دارند
  • امنیت غذایی و جهش تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد