Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@07:58:32 GMT

علت نیمکت‌نشینی ماهینی چه بود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۰۶۰۵

علت نیمکت‌نشینی ماهینی چه بود؟

حسین ماهینی در هر ده بازی قبلی ثابت بود و تنها یک بار به خاطر مصدومیت در اواخر بازی با سپاهان تعویض شد اما در بازی دیروز مقابل پدیده نیمکت‌نشین شد.

 

 

ماهینی در بازی با سایپا مصدوم شد و چند روز انفرادی کار می‌کرد. این بازیکن از روز 25 آبان وارد تمرینات شد و دو روز قبل از بازی هم در فوتبال درون تیمی حضور داشت تا مشخص شود مشکل چندانی برای بازی ندارد اما از همان زمان نیمکت‌نشینی‌اش مشخص بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

ماهینی در حالی نیمکت‌نشین شد که پرسپولیس شجاع خلیل‌زاده را هم در اختیار نداشت و برانکو مجبور شد مصلح را در دفاع چپ بازی بدهد که بعد از اشتباهات بازی با الهلال دیگر حتی به‌عنوان ذخیره هم به او اعتماد نکرده بود.

 

این مساله نیمکت‌نشینی ماهینی را عجیب جلوه می‌دهد چرا که او می‌توانست به میدان برود اما نرفت تا این شائبه پیش بیاید که مصاحبه تند هفته قبل ماهینی درباره جریمه‌های باشگاه باعث نیمکت‌نشینی او شده است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریای خزر عقب‌نشینی کرد

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: دریای خزر شرایط نوسانات متعدد دارد و با توجه به شرایط اقلیمی و بهره‌بردای پنج کشور از این دریا، این احتمال دارد که در فصول و سال‌های مختلف عقب نشینی یا بالاآمدگی داشته باشد، الان در بازه زمان عقب نشینی هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان محیط زیست، علی سلاجقه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره شرایط دریای خزر اظهار کرد: دریای خزر شرایط نوسانات متعدد دارد و با توجه به شرایط اقلیمی و بهره‌بردای پنج کشور از این دریا، این احتمال دارد که در فصول و سال‌های مختلف عقب نشینی یا بالاآمدگی داشته باشد، الان در بازه زمان عقب نشینی هستیم؛ کشورهای حوزه آبریز خزر باید در قالب کنوانسیون تهران وظایف خود را اجرا کنند و دولت سیزدهم پس از شش سال این کنوانسیون را احیا کرد.

وی افزود: در ژنو توافقات خیلی خوبی رخ داد، کاپ ششم هم در تهران برگزار می‌شود و باید کشورها اگر آب بند یا سدی ایجاد کرده‌اند، تکالیف خود را در این زمینه عملیاتی کنند.

رئیس سازمان محیط زیست درباره میزان عقب نشینی آب دریای خزر گفت: در میانگین نوسانات وضعیت فعلی طبیعی است و سال‌هایی داشته‌ایم که این عقب نشینی بیشتر بوده است.

سلاجقه در خصوص جمع‌آوری کیسه‌های نایلونی ادامه داد: طبق اساس نامه دولت، کیسه‌های زیر ۲۵ میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی پنج ساله حذف می‌شود.

کد خبر 747519

دیگر خبرها

  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • دریای خزر عقب‌نشینی کرد
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!