Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از فعال شدن 25 ایستگاه پلیس و 120 گشت خودرویی و موتوری در شهر سرپل‌ ذهاب خبر داد.

سردار منوچهر امان اللهی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه نیروی انتظامی از همان لحظات اولیه پس از زلزله حضور فعال در مناطق زلزله زده داشته است، گفت: حدود 10 هزار نیروی انتظامی، یگان ویژه، مرزبانی و نیروی کمکی از سایر استان‌ها در مناطق زلزله زده به کار گرفته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین اقدامات کنترلی بلافاصله در سطح شهرها و محورهای مناطق زلزله زده صورت گرفت.

امان اللهی تصریح کرد: برای کنترل بیشتر از امروز (30 آبان) 25 ایستگاه پلیس در محلات مختلف شهر سرپل ذهاب فعال شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: همچنین از امروز 120 گشت خودرویی و موتوری در شهر سرپل ذهاب فعال شده و نظارت دقیق بر اوضاع دارند.

امان اللهی تصریح کرد: در سایر شهرها و مناطق زلزله زده نیز به فراخور نیاز نیرو به کار گرفته شده و نیروی انتظامی تا زمان نیاز در خدمت مردم آسیب دیده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به امنیت مطلوب مناطق زلزله زده اشاره کرد و افزود: در روزهای اول معدود افرادی به دلیل نابسامانی در توزیع اقلام کمکی عجله کرده و زودتر در محورها اقلام مورد نیاز را برمی داشتند و استفاده می‌کردند.

امان اللهی افزود: در روزهای گذشته 100 نفر مظنون به سرقت از مناطق زلزله زده دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پلیس آگاهی به دقت ورودی و خروجی شهرها را رصد کرده و محموله‌های امدادی که خارج از عرف بوده و مقدار قابل توجهی است و قصد خروج از مناطق زلزله زده را دارد، توقیف کرده و تحویل نیروهای هلال احمر می‌دهد.

امان اللهی افزود: متاسفانه معدود افرادی قصد خروج مقدار قابل توجهی اقلام کمکی از منطقه را داشتند که همه آنها توقیف و تحویل هلال احمر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری باند سه نفره‌ سارقان با ۱۰ فقره سرقت کابل برق در شهرستان خبر داد و گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت هشدارها و توصیه‌های مجموعه انتظامی در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت توسط شهروندان اظهار کرد: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت‌های عمومی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: با دریافت گزارش‌هایی در خصوص چند فقره سرقت کابل برق طی هفته‌های گذشته در سطح شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: در روند رسیدگی به این پرونده‌ها، مأموران انتظامی حین گشت‌زنی سه نفر را در حال سرقت کابل برق مشاهده و این افراد به محض رؤیت پلیس اقدام به فرار کردند و با اقدامات پلیسی سارقان دستگیر شدند.

رستمی تصریح کرد: سارقان ۳۴، ۳۶ و ۳۷ ساله در تحقیقات به ۱۰ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی گفت: پلیس در مقابله با سارقان و افراد قانون‌شکنی که قصد دست‌درازی به اموال مردم و برهم زدن امنیت عزم جدی دارد.

کد خبر 744841

دیگر خبرها

  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • زلزله سرپل ذهاب را لرزاند
  • زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • اجتماع مردم سرپل‌ذهاب در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسراییل
  • زلزله ۳.۷ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • سرپل ذهاب لرزید
  • وقوع زلزله ۳/۷ ریشتری در سرپل ذهاب
  • سرپل‌ذهاب لرزید
  • عبور موشک‌های شلیک شده به سمت اسرائیل از آسمان سرپل ذهاب