Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@08:09:54 GMT

فرار از خدمت رسانی این بار به بهانه مسکن مهر!

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۰۶۵۸

فرار از خدمت رسانی این بار به بهانه مسکن مهر!

به راستی آقایان از چه ترسیدند که در فراری رو به جلو، به مسکن مهر حمله ‌ور شدند و چون سیاست گذشته خود، قسمت کوچکی از حقیقت را که منافعشان در آن بود، بزرگ کردند و بخش عظیمی را پنهان؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ از بیانات حضرت امام خامنه ای کاملا مشخص و روشن است که مسئولین محترم باید بیشتر و بهتر عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش به اختیار موضوعی است که بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جامعه بین نخبگان و فرزانگان مطرح شده، ولی متاسفانه متولیان فرهنگ به جای پرداختن به مسائل اصلی، اساسی و ریشه‌ای، درگیر مسائل فرعی و حاشیه‌ای هستند.

آتش به اختیار یعنی همین کارهای مردم عزیز ایران با هر توان و ظریفتی که دارد و نیروهای جوان جهادی و انقلابی در کمک به زلزله زدگان بدون هیچ چشم داشت مالی در کمک به مردم زلزله زده در دورتر مناطق است.

این روزها که مسئولین در دعوای  و بازی سیاسی خود برای تقسیم پست به سر می برند و وزیر محترم راه هنوز به مناطق زلزله زده تشریف نبردن جوانانی با تلاش روزافزون و ژن خدمت و آتش به اختیار به دنبال پاک کردن محرومیت از چهره مناطق زلزله زده  محروم و دورافتاده هستند.

اما مشاهده می شود که در این وضعیت اضطراری، عده ای از سیاسیون حتی برخی از مقامات ارشد دولتی به جای تلاش برای حل و فصل سریعتر مشکلات و مسائل مردمی که درگیر زلزله و پیامدهای پس از آن هستند، خود را به شدت درگیر بازی های سیاسی کرده اند، درگیری هایی که از آن بوی تعفن به مشام می رسد.

به عنوان مثال، پرداختن به این موضوع که میزان تخریب واحدهای مسکن مهر بیشتر از واحدهای ساخته شده توسط مردم است (فارغ از قضاوت درباره صحت این ادعا)، چه دردی را از مردم زلزله زده و داغدار استان کرمانشاه دوا می کند که برخی از مسئولین ارشد دولتی در این دوره زمانی بحرانی، خود را درگیر آن کرده اند و از مسائل اصلی این مردم غافل شده اند.

درگیر شدن در این بازی های سیاسی توسط مسئولینی که خود باید الگو مناسبی برای مردم و سیاسیون باشند، بسیار زشت و ناپسند است و تبعات سنگینی برای کشور به دنبال دارد.

وحدت مثال زدنی میان ارتش و سپاه که اکنون به منصه ظهور رسیده، چشم‌های دشمنان نظام را کور کرده است و ما هم به این هوشمندی افتخار می‌کنیم.

به راستی آقایان از چه ترسیدند که در فراری رو به جلو، به مسکن مهر حمله‌ور شدند و چون سیاست گذشته خود با سیاسی کاری قسمت کوچکی از حقیقت را که منافعشان در آن بود، بزرگ کردند و بخش عظیمی را پنهان؟

آیا اینها خیال کرده‌اند که حقیقت روشن نخواهد شد؟ بهتر است آن روزی را به یاد بیاورند که در برابر چشم ملت، دستانشان از ترس افشا شدن حقایق، تاب آرام گرفتن نداشت. البته علت این فرار به جلو‌ها مشخص است. اگر به مسکن مهر حمله نمی‌کردند، چگونه می‌توانستند هزینه سخنان گران‌بهای وزیری که مکررا در خانه ملت، مسکن مهر را مزخرف می‌نامید، پرداخت کنند؟

البته برای وزیری که در بهتر منطقه تهران زندگی کند آن هم با متراژ بالای چند صد متر معلوم است که مسکن مهر برای اون مزخرف است او از درد اجاره نشینی و بی خانه بودن چه میداند؟

آقای آخوندی به عنوان مسئول بخش مسکن که البته این روزها کمتر دیده می‌شود، باید بگوید برای بافت‌های فرسوده سایر شهرها چه کرده؟ آیا اگر خدای ناکرده زلزله بزرگ دیگری رخ داد، سناریو بعدی اینها همان تخریب مسئولین گذشته است؟ 

امیدواریم مجلس شورای اسلامی مواخذه موثری را در موعد مقرر انجام داده و این واقعه به فراموشی سپرده نشود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خدمت رسانی شبانه امدادگران هلال احمر در مناطق سیل‌زده بلوچستان

امدادگران بی ادعای هلال احمر به صورت شبانه روزی با تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان هستند.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • انجام ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • آیت‌ الله علم‌الهدی: خدمت‌ رسانی مدیریت شهری قابل لمس باشد
  • فیلم/ خدمت رسانی شبانه امدادگران هلال احمر در مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • خدمت حدود ۸ هزار جهادگر در ماه رمضان به مردم خراسان رضوی