Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج طلاب خراسان‌رضوی گفت: پایگاه‌های جدید بسیج طلاب خراسان‌رضوی در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدرضا سرور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: نخستین هفته بسیج در سوم آذرماه سال 68 توسط امام خمینی(ره) برگزار شد و با نگاه حکیمانه امام(ره) بر توسعه بسیج، این روال ادامه‌دار شد؛ مجموعه عظیم بسیج طلاب با تلاش بی‌وقفه سعی بر ادامه این افتخار بزرگ را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان‌رضوی با اشاره به لزوم تعریف تاریخ گذشته بسیج به جوانان دوره معاصر و ادامه راه رزمندگان توسط آنان گفت: به‌دنبال فراگیری جوانان از تاریخ گذشته و ادامه راه آنها، سازمان بسیج طلاب و روحانیون برنامه‌های مختلفی در هفته بسیج در نظر دارد.

سرور افزود: برنامه‌های مرتبط با هفته بسیج در خراسان‌رضوی شامل برگزاری همایش رزمی تبلیغی در تاریخ پنجم آذرماه امسال، تجمع سایر اقشار بسیجی در ورزشگاه امام رضا(ع) و همکاری با نهادها جهت صیانت از حوزه‌های متعدد بوده که سازمان بسیج طلاب و روحانیون در حال انجام تمامی این برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی در حوزه علمیه، افتتاح پایگاه‌های بسیج در حوزه‌های طلاب به‌دلیل توسعه این نهاد مقدس در سطح این حوزه‌ها، هماهنگی با نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف و خدمت به مردمان از سایر برنامه‌های اجرایی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان‌رضوی است.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

کد خبر 6088337

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود