Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@22:26:07 GMT

جاعل عناوین بزرگ دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۰۷۰۹

جاعل عناوین بزرگ دستگیر شد

به گزارش جهان نيوز، سربازان گمنام امام زمان (عج) فردی را که با جعل عناوین مختلف از جمله بازرس ویژه بیت رهبری و پرسنل وزارت اطلاعات به اخاذی و دریافت رشوه از طعمه هایش در تهران و کرج اقدام می کرد، دستگیر کردند.

در بازرسی از منزل ح-ف ،کارت ها و احکام جعلی دیگری از قبیل مشاور محاکم عمومی و انقلاب دادستانی تهران ،معاون بازرگانی و مکاتبات جعلی با سازمان بازرسی کل کشور ،وزیر اطلاعات و دیگر سازمان ها و نهادها بدست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بین مدارک این جاعل دیپلمه ،مهر جعلی پزشک متخصص قلب و عروق با کد نظام پزشکی نیز وجود دارد.  وزارت اطلاعات از هموطنان می خواهد در صورت مشاهده سوء استفاده از عناوینی همچون بیت رهبری یا وزارت اطلاعات ،آن را به ستاد خبری 113 اطلاع دهند.

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی مهدوی کیا امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه ها، اظهار داشت: در پی مراجعه و شکایت شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام اقدام به انتشار پیام‌های جعلی و هتک حرمت آنها کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان بروجرد قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با توجه به اظهارات شاکیان و مستندات جمع آوری شده، با استفاده از اقدامات فنی خود را در راستای شناسایی متهم آغاز کردند و در کمترین زمان ممکن هویت فرد مورد نظر را شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد، ادامه داد: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6079098

دیگر خبرها

  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • کلاهبردار رسید جعلی صادر در شهریار دستگیر شد
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • حمله موشکی بخش ناچیزی از توان سپاه بود
  • ۱۰ اقدام بزرگ دولت سیزدهم برای توسعه حمل و نقل عمومی
  • پروژه هوشمندسازی خدمات دانشگاهی ایران در بخش جوائز سازمان ملل منتخب شد
  • عاملان زورگیری در بزرگراه صدر دستگیر شدند
  • بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر/ متهمان دستگیر شدند
  • عاملان زورگیری و سرقت در اتوبان صدر دستگیر شدند