Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب رفاه موریتانی در بیانیه‌ای شدیدالحن ضمن محکوم کردن بیانیه اخیر اتحادیه عرب که در آن ادعاهایی علیه ایران مطرح شده است، تاکید کرد: افشای ارتباط میان کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین و بدترین اتفاق در تاریخ جهان عرب است.

به گزارش ایسنا، حزب رفاه موریتانی با در واکنش به نشست اخیر اتحادیه عرب در قاهره، بیانیه‌ای منتشر و آن را به شدت محکوم کرد و رویکرد کشورهای شرکت‌کننده را شرم‌آور خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این بیانیه آمده است: ما با شدیدترین لحن رویکرد شرم‌آور این اتحادیه در قبال مساله فلسطین، حزب‌الله لبنان و ایران را محکوم می‌کنیم. ما به‌طور قوی در کنار ایران و حزب‌الله که با این حمله بی‌سابقه اعراب، همسو با دستور کار آمریکایی ـ اسرائیلی مواجه شده‌اند، ایستاده‌ایم.

این خبر تکمیل می‌شود.

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی

محمدجواد ظریف در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیرو‌های امنیتی ایالات متحده سرکوب می‌شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند. دولت‌ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.

دیگر خبرها

  • رویکرد منطقی، احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • تأکید سازمان همکاری اسلامی بر حق تحصیل دختران در افغانستان
  • روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • اتحادیه اروپا: تهدید دیوان بین‌المللی کیفری غیرقابل قبول است