Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم افتتاح عملیات اجرایی ساخت سالن چند منظوره ورزشی دانشگاه تهران با حضور معاون فرهنگی، مدیرکل تربیت بدنی و جمعی از مسئولان دانشگاه تهران، در اراضی دانشگاه تهران واقع در خیابان کارگر شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در مراسم افتتاح عملیات اجرایی ساخت سالن چند منظوره ورزشی این دانشگاه، تاکید کرد: ساخت سالن چندمنظوره ورزشی سرانه فضای ورزشی برای دانشجویان را بهبود می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مجید سرسنگی در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی نسبت به تحقق قولی که چند سال پیش به دانشجویان داده بود، گفت: دانشگاه تهران ۸۸ هزار متر فضای ورزشی روباز دارد که سرانه هر دانشجو حدود ۴۰ متر می‌شود و وضعیت خوبی است؛ اما مقدار فضای ورزشی سرپوشیده ۲۹ هزار متر است که خوب نیست. ساخت سالن چندمنظوره ورزشی اتفاق خوبی خواهد بود که می‌تواند اندکی سرانه ورزشی سر پوشیده دانشجویان را بهبود ببخشد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران، ادامه داد: این سالن که با همکاری مدیرکل فنی و پشتیبانی دانشگاه ساخته می‌شود، در دو سطح ورزش‌های توپی و ورزش‌های رزمی افتتاح خواهد شد که می‌تواند کمبود فضا برای ورزشکاران رزمی و به خصوص کشتی‌گیران را رفع کند.

سرسنگی افزود: طی دو هفته آینده نیز مجتمع بزرگ ورزش‌های آبی را با بودجه ۶ میلیاردی و با همکاری بخش خصوصی در کنار دانشکده تربیت بدنی کلنگ خواهیم زد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران ضمن تاکید بر برنامه ریزی‌های بلند مدت و سودمند، گفت: هر مدیری باید کارهای زیربنایی را هم در نظر بگیرد و تنها به طرح هایی که در زمان مدیریت خود او به بهرره برداری می‌رسد فکر نکند، وظیفه ما است که کارهای بنیادی را پیش ببریم حتی اگر نتیجه آنها در زمان مدیریت شخص دیگری به ثمر بنشیند.

در ادامه این مراسم، مهدی قاسمیه مدیر کل طرح های ‌فنی و پشتیبانی دانشگاه تهران ضمن تقدیر از تلاش‌های معاون فرهنگی دانشگاه تهران، به تشریح جزئیات این طرح پرداخت.

در پایان، کلنگ احداث سالن چند منظوره ورزشی (سالن شماره 3) دانشگاه تهران با حضور مسئولان دانشگاه تهران به زمین زده و ابراز امیدواری شد در نزدیک ترین زمان ممکن این مجموعه به بهره برداری برسد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم

رئیس دانشگاه شاهد از احداث اولین خوابگاه متاهلی این دانشگاه با ظرفیت ۳۳ واحد در محوطه دانشگاه شاهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد چلداوی، رئیس دانشگاه شاهد در نشست خبری تشریح برنامه‌های این دانشگاه گفت: دانشگاه شاهد شامل ده دانشکده است که در حوزه علوم پزشکی و علوم انسانی و علوم پایه است که ۳۸ کارشناسی، ۱۰۰ رشته ارشد هستند.

وی افزود: دانشگاه شاهد در مجموع ۶ هزار دانشجو دارد که در سطوح مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند.


وی ادامه داد: در حوزه پژوهش بودجه پژوهشی را ده برابر کردیم که پژوهانه اساتید هم ده برابر شد.


چلداوی اضافه کرد: حدودا قرارداد‌های ارتباط با صنعت ما ۱۷ برابر و مبلغ آن هم ۱۴ برابر شد.

وی ادامه داد: هزار متر مربع مرکز نوآوری راه اندازی کردیم، مرکز رشد دانشگاه هم راه اندازی شده است.


وی با اشاره به حوزه فرهنگی گفت: دوره‌های هم اندیش اساتید برگزار می‌شود، اردو‌های راهیان نور و مشهد را داشتیم و در دو شاخص مهم فرهنگی رتبه اول را کسب کردیم.


رئیس دانشگاه شاهد گفت: پذیرش دانشجو در این دانشگاه به صورت غیر متمرکز است و ۴ برابر ظرفیت دانشجو معرفی می‌شود که با برگزاری مصاحبه دانشجویان پذیرش می‌شوند.


وی خاطرنشان کرد: دانشجویان دختر در انتخاب دانشگاه می‌دانند که پوشش برتر را دارد و در دانشگاه شاهد چادر پوشش دانشجویان است.


چلداوی گفت: جمعیت دانشجویی دانشگاه شاهد ۵۰ درصد دختر و ۵۰ درصد را نیز پسران تشکیل می‌دهند.


وی ادامه داد: ۳۴۴ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد داریم که سرانه مقالات بین المللی ۱/۵ به ازای هر استاد است.

چلداوی گفت: خوابگاه متاهلی نداشتیم و در اولین اقدام یک خوابگاه ۳۳ واحدی در مرحله تدوین نقشه است که در محوطه دانشگاه احداث خواهد شد.


وی افزود: دانشگاه شاهد سیاست زده نیست، اما منفعل سیاسی هم نیست در حوادث ۱۴۰۱ تعداد زیادی گردهمایی دانشجویی داشتیم و مناظره‌های سیاسی برگزار کردیم و در دو سال اخیر ۸۹۹ عنوان برنامه تشکل‌ها برگزار کردند.

دیگر خبرها

  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • مرخصی تحصیلی برای مادران دانشجو و دارای فرزند
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • افزوده شدن ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد فرهنگی «دانشجو، رشد و بالندگی» در دانشگاه گلستان
  • پاسداشت روز زمین پاک در یزد