Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور انسان‌دوستانه و هماهنگ کننده امداد اضطراری، به منظور دیدار رسمی به تهران سفر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، مارک لوکاک معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور انسان‌دوستانه و هماهنگکننده امداد اضطراری، به منظور دیدار رسمی دو روزه به تهران سفر کرد.

آقای لوکاک قرار است در تهران با مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران درباره گسترش همکاریهای منطقه‌ای در زمینه کمکهای انسان‌دوستانه و تقویت مشارکت بین جمهوری اسلامی ایران و دفتر هماهنگی امور انسان‌دوستانه سازمان ملل متحد در خاورمیانه دیدار و گفتگو داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشر دوستانه و امداد اضطراری در مورد مسایل مربوط به عراق، افغانستان، یمن، میانمار و سوریه، همچنین زلزله اخیر غرب کشور با مقامات ایرانی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

این اولین سفر آقای لوکاک به جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیرکل سازمان ملل به عملیات تنبیهی تهران علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در واکنش به حمله‌های پهپادی و موشکی بامداد امروز جمهوری اسلامی به مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی در پاسخ به تجاوز صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق، گفت که جهان توان تحمل یک جنگ دیگر را ندارد.

گوترش تاکید کرد: عمیقاً درباره خطر بسیار حقیقی تشدید تنش ویرانگر در منطقه نگران هستم. از تمام طرفین می‌خواهم تا با نهایت خویشتنداری، از هرگونه اقدام منجر به رویارویی گسترده نظامی در جبهه‌های مختلف خاورمیانه اجتناب کنند.

دبیرکل سازمان ملل تصریح کرد: بارها تاکید کرده‌ام که نه منطقه و نه جهان توان تحمل یک جنگ دیگر را ندارند.

گیلاد اردان، نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل مدعی است که حملات اخیر ایران، نقض منشور سازمان ملل است. در عین حال، نمایندگی ایران در این نهاد بین‌المللی تاکید کرد که حمله تهران پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی ایران در سوریه بود و مطابق با منشور سازمان ملل ذیل ماده دفاع مشروع از خود صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • قدردانی دبیر کل سازمان همکاری شانگهای از ایران برای تحقق صلح امنیت در منطقه
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • سازمان پدافند غیرعامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است/ همپوشانی بین امور استانها و شهری سازمان
  • دفاع روسیه از حمله ایران به اسراییل: واکنشی بود به انفعال شرم آور شورای امنیت درباره حمله به کنسولگری (+فیلم)
  • روسیه: دبیرکل سازمان ملل بلافاصله اقدام ایران را محکوم کرد اما پس از حمله اسرائیل به کنسولگری سکوت کردند (+فیلم)
  • واکنش دبیرکل سازمان ملل به عملیات تنبیهی تهران علیه رژیم صهیونیستی
  • واکنش دبیرکل سازمان ملل به حمله ایران به اسرائیل؛ به شدت نگران هستم
  • واکنش دبیرکل سازمان ملل به حمله ایران به اسرائیل
  • مقام ناتو: عضویت اوکراین اجتناب‌ناپذیر است؛ اختلاف بر سر زمان عضویت است
  • دیدار تیم‌های فوتبال روسیه و چین برگزار نمی‌شود