Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی حضور مقام معظم رهبری در مناطق زلزله زده نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه پیامی مشترک صادر کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:


محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)


سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

بی گمان حضور مبارک حضرتعالی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، علاوه بر تسریع در روند خدمت رسانی و ساماندهی امور زلزله زدگان، موجب التیام آلام و ایجاد امید به آینده‌ای روشن و آباد شدن منطقه‌ی خود و رقم زدن روزگاری بهتر، در دل‌های داغدار این مردم سلحشور و مرزدار شده است لذا با آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای آن وجود بابرکت، اینجانبان به نمایندگی از مردم ولایتمدار و شهید پرور استان کرمانشاه مراتب قدردانی خود را از سفر پر خیر و برکت حضرتعالی به این استان اعلام می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مصطفی علما
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

هوشنگ بازوند
استاندار کرمانشاه

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست صمیمی آیت‌الله فلاحتی با شعرای گیلان برگزار شد

ایسنا/گیلان سومین محفل «رمضان شعر» همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور جمعی از شاعران استان در بیت نماینده ولی‌فقیه در گیلان برگزار شد.

نشست صمیمی جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب استان با آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان شامگاه ۷ فروردین ماه همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع)، کریم اهل بیت با عنوان «رمضان شعر» در رشت برگزار شد.

آیت‌الله فلاحتی در این دیدار ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت(ع) با اشاره به اهمیت و جایگاه شعر و شاعری در مکتب اسلامی، اظهار کرد: اشعار و آثار شاعران باید با مضامین عرفانی و الهی در آمیخته باشد لذا توجه به مضامین قرآنی و الهی و بکارگیری از آنها در خلق آثار ادبی بسیار اهمیت دارد.

در این دیدار شعرای جوان و پیشکسوت استان در وصف امام حسن مجتبی(ع) و موضوعات دیگر به شعرخوانی پرداختند. امسال سومین محفل «رمضان شعر» همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور جمعی از شاعران استان در بیت نماینده ولی‌فقیه در گیلان برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سخنران نخستین شب از لیالی قدر در حرم مطهر رضوی
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • نشست صمیمی آیت‌الله فلاحتی با شعرای گیلان برگزار شد
  • حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد