Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام حسن‌مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه استان البرز تامین اسکان موقت ۷ روستا زلزله‌زده را به عهده گرفته است، گفت: در حال حاضر ۱۵ کانکس ساخته شده، با توجه به آمار به ساخت ۴۵۰ کانکس دیگر نیاز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار سیدیوسف مولایی در نشست با اصناف استان برای چگونگی کمک به آسیب‌دیدگان زلزله در راستای اسکان موقت که پیش از ظهر امروز در سپاه استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه از سوی استان البرز کمک‌های خوبی در مناطق زلزله زده انجام شده است، اظهار داشت: روستاهای زلزله‌زده از نظر تغذیه و وسایل اولیه تا یک ماه تامین شده‌اند و آنچه در حال حاضر نیاز است کانکس‌های موقت برای زندگی در این مناطق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام حسن‌مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر 15 کانکس در محل یکی از این روستاها در حال ساخت است، ادامه داد: برای ساخت کانکس‌های مورد نیاز، به کمک‌های مردمی و اصناف استان البرز نیاز است.

مولایی با اشاره به اینکه با توجه به این امر که روستاهای سپرده شده به استان البرز در مرکز زلزله قرار دارد، بازسازی آن‌ها یک یا بیشتر از یک سال طول می‌کشد، بیان کرد: با توجه به این امر در حال حاضر بهترین راه برای اسکان مردم زلزله‌زده این مناطق ساخت کانکس به عنوان اسکان موقت است.

وی با بیان اینکه استان البرز تامین اسکان موقت 7 روستای زلزله‌زده با 2 هزار جمعیت را به‌عهده گرفته است، اضافه کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر 15 کانکس ساخته شده با توجه به آمار به ساخت 450 کانکس دیگر نیاز است.

انتهای پیام/

R41451/P41362/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تکمیل جاده شلمزار، ناغان به کارون۴

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال وبختیاری در نشست شورای اداری بخش ناغان شهرستان کیار، گفت: برای جاده ارتباطی شلمزار، ناغان به کارون ۴ از محل اعتبارات دور نخست سفر‌های استانی رئیس جمهور به استان و ردیف‌های بودجه‌ای دیگر تامین اعتبار شده است.

وی افزود: همچنین ماده ۲۳ جاده فرخشهر - شلمزار - دزک نیز که با این جاده ارتباطی موضوعیت دارد، گرفته شده است.

حیدری همچنین بر ضرورت تامین اعتبار لازم برای تامین بخشی از مطالبات تونل زره نیز تاکید کرد.

وی در خصوص اهمیت اجرای پروژه پمپاژ آب کشاورزی در ناغان، گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دور نخست سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری مصوب شده که اجرای کامل این طرح می‌تواند تحولی در قطب کشاورزی استان به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید

برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار

حیدری با تاکید بر ساماندهی مسیر‌های رودخانه‌ها در منطقه ناغان، گفت: تلاش می‌شود با به سرانجام رساندن طرح پمپاژ آب کشاورزی در ناغان هدیه خوبی از طرف دولت سیزدهم به مردم این منطقه داده شود.

وی تاکید کرد: ساماندهی و تامین آب پایدار شهر‌ها و روستا‌های بخش ناغان به خصوص روستا‌هایی که آب ندارند از محل اعتبارات محرومیت زدایی، سفر استانی دولت و سایر منابع اعتباری تامین اعتبار شود.

حیدری همچنین سرعت بخشی در روند اجرای دامداری‌ها، توسعه گلخانه‌ها و تبدیل آبیاری سنتی به نوین، رفع مشکلات محدودیت زیست‌محیطی روستاها، حل مشکل پسماند، رفع مشکلات و تامین آب ناحیه صنعتی و معادن، ایجاد ظرفیت گاز و گازرسانی به گلخانه‌ها در بخش ناغان، ایجاد نشاط با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف نهضت ملی از اولویت‌های دولت سیزدهم، است بیان داشت: سرعت بخشی در روند تعیین تکلیف زمین برای نهضت ملی مسکن در شهر‌ها و روستا‌ها و همچنین تامین زمین جوانی جمعیت در روستا‌ها و شهر‌ها باید به عنوان یک اولویت باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

حیدری ادامه داد: همچنین بر ضرورت تعیین تکلیف طرح‌های تفصیلی و تکمیلی شهر و همچنین ورودی شهر ناغان تاکید کرد.

شهرستان کیار در فاصله ۳۵کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد و بخش ناغان در ۸۰ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ضرورت تکمیل جاده شلمزار، ناغان به کارون۴
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور