Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@07:21:12 GMT

آماده‌باش ارتش لبنان در مرز فلسطین اشغالی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۰۸۳۵

فرمانده ارتش لبنان از نیروهای خود خواست برای مقابله با تهدیدات رژیم صهیونیستی در آمادگی کامل باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «ژوزف عون» فرمانده ارتش لبنان دستور آماده‌باش در مرزهای این کشور با فلسطین اشغالی را صادر کرد. 

بر اساس گزارش «النشره»، در پیام فرمانده ارتش لبنان که در آستانه هفتاد و چهارمین سالروز استقلال این کشور آمده است: شما را به آمادگی کامل در مرزهای جنوبی برای مقابله با تهدیدات دشمن صهیونیستی و نقض مکرر (حریم لبنان) فرا می‌خوانم، همانگونه که خواستار خوب اجرا شدن قطعنامه 1701 با هماهنگی و همکاری با نیروهای سازمان ملل در لبنان (یونیفل) با هدف حفظ ثبات لبنان هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام ژوزف عون آمده است: اوضاع سیاسی استثنایی کنونی در لبنان از شما می‌طلبد که در بالاترین درجات بیداری و هوشیاری باشید و تدابیر لازم را برای حفظ ثبات امنیتی انجام دهید؛ زیرا این ثبات امنیتی، اساسی محکم برای راه‌حل‌های سیاسی است. 

منبع: فارس

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد

رئیس جمهور عنوان کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور رفت.

رئیسی: طوفان الاقصی شکست راهبردی اسرائیل و حامیانش بود بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه‌‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود. هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرزهای ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرزهای مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی +فیلم