Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@16:35:06 GMT

بسیج و بسیجیان همواره خود را خادم ملت می دانند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۰۸۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، متن پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان به مناسبت هفته بسیج به این شرح است:
باسمه تعالی
با سلام و درود به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مؤسس شجره طیبه بسیج و درود به روان پاک شهداء بویژه شهدای مدافع حرم و آرزوی طول عمر وتوفیق روزافزون برای فرمانده معظم کل قوا و پرچم دار بسیجیان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و عرض تسلیت به مناسبت جان باختن هموطنان عزیزمان در حادثه زلزله غرب کشور و طلب صبر برای بازماندگان این فاجعه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخود لازم می دانم از تلاش ها و زحمات همه مسئولین و بویژه همشهریان عزیزمان در امدادرسانی و کمک به آسیب دیدگان تشکر و قدردانی نمایم.
انشاءالله عزاداری های همه محبین اهل بیت در این دو ماه محرم و صفر که رمز بقاء اسلام است مورد قبول حق تعالی و سرور و سالار شهیدان قرار گرفته باشد.
در سی و هفتمین سالگرد فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج قرار داریم. مصادف شدن هفته بسیج با حلول ماه ربیع الاول را به فال نیک گرفته و آن را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم ولایتمدار و بسیجی شهرستان اردکان تبریک عرض می نمایم.
هفته بسیج یادآور فداکاری و رشادت ایثارگرانی است که در همه صحنه های خطر به کمک اسلام، انقلاب و مردم شتافتند و با اخلاص، همه چیزشان و ازجمله جانشان را فدای این مهم نمودند. فداکاری که همچنان در تمامی عرصه ها داخلی و خارجی بویژه جبهه مقاومت استمرار دارد.
امسال هفته بسیج مزین به شعار "بسیج، مظهر مردم سالاری دینی" است چرا که عزت و اقتدار امروز کشور مرهون عمل به دستورات دین مبین اسلام و تأسی به سیره پیامبر و ائمه بویژه حضرت سیدالشهداء و درس گرفتن از عاشوراست.
رمز موفقیت این چهار دهه از عمر بسیج قطعاً عمل به دستورات اسلام ناب محمدی، تبعیت پذیری از ولایت، اخلاص وتلاش برای وحدت و همدلی بین آحاد مردم و مسئولین خدوم نظام بوده است.
بی شک امروز هم با تکیه بر قدرت لایزال الهی، تبعیت از ولایت، تکیه بر نیروی عظیم مردم و توان بومی خودمان می توانیم این اقتدار و صلابت و استقلال را حفظ نموده و آن را ارتقاء ببخشیم.
نهاد مقدس بسیج و بسیجیان که همواره خود را خادم ملت می دانند بار دیگر با آرمانهای امام عزیز و شهداء تجدید پیمان کرده و با تبعیت محض از فرامین فرمانده کل قوا، تمام تلاش خود را برای تحقق منویات ایشان به عمل خواهد آورد.
والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته
سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش در حوزه‌های مختلف همواره در کنار مردم بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی ایمانیه پیش از ظهر چهارشنبه در رژه نیروهای مسلح مستقر در استان فارس در مراسم گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیتی که در استان فارس و کشور می‌بینیم در سایه همدلی میان مردم از یک سو و برادری میان نیروهای مسلح ارتش و سپاه و انتظامی از سوی دیگر محقق شده است به نحوی که امروز جهان از نیروهای نظامی ما حساب می‌برد.

محمدهادی ایمانیه فعالیت‌های ارتش را محدود به حوزه نظامی ندانست و گفت: ارتش علاوه بر فعالیت‌های نظامی در حوزه کمک به مردم در بروز حوادث مختلف، برگزاری انتخابات و فعالیت‌های خیرخواهانه نیز همواره نقش‌آفرین بوده است.

وی در پایان از ارتش و دیگر نیروهای نظامی خواست امسال در برپایی رویداد مهم دومین کنگره سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس نهایت تلاش خود را کنند.

کد خبر 6080937

دیگر خبرها

  • زندگی فاطمه بنت اسد می‌تواند برای همه الگو باشد
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • ارتش در حوزه‌های مختلف همواره در کنار مردم بوده است
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • چرا روز ارتش؟
  • تخریب بقیع؛ اهانت به آیات الهی