Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در بیانیه‌ای به سرلشکر قاسم سلیمانی از پیروزی‌های اخیر سپاه پاسداران در مقابله با تروریسم قدردانی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری‌ آنا، متن بیانیه به شرح زیر است‌:

«سرباز ارزشمند امام خامنه‌ای

برادر پاسدار سرلشکر قاسم سلیمانی

سلام علیکم

در روزهایی که همه ایرانیان داغدار درد و رنج هموطنان غیور و نجیب کرمانشاهی خود بودند، کاممان شیرین شد به واسطه تحقق هدفی که مدتی قبل وعده کرده بودید و چشم‌هایمان روشن به روزی شد که ریشه‌های تروریسم تفکیری در منطقه از بین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این وانفسای وعده‌های دروغین و بدعهدی‌های مکرر و انداختن تقصیر به گردن این و آن، پیروزی فروتنانه و فتح قاطعانه‌تان اتفاقی مبارک بود.

در همه این سال‌ها کم نبودند روزهایی که از دشمنان خارجی و وادادگان داخلی طعنه و کنایه شنیدید و کم نبودند شیاطینی که همرزمان شهیدتان را به باد توهین و افترا گرفتند. اما همه شما قهرمانان اندک توجهی به این منازعات کودکانه و قدرت‌طلبانه اصحاب قدرت نکردید.

فرمایش امام خود را نصب‌العین قرار داده و به سمت همان هدف مقدس حرکت کردید و مسلما بهتر از ما می‌دانید داعش و امثال آن عروسک‌هایی بودند در دستان دشمنانی بزرگتر و شیاطینی خبیث‌تر که هنوز مبارزان فرزندان خمینی با آن پایان نیافته است و عالم صحنه پیکار ابدی ما با شیطان بزرگ و ایادی آن خواهد بود

نه تنها جوانان انقلابی این مرز و بوم و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی بلکه جمع کثیری از احاد مردم مظلوم و جنگ‌زده منطقه هیچ‌گاه بانیان این امنیت پایدا را فراموش نکرده و همواره قدردان رشادت‌های آنان خواهند بود. الحق که این استقامت وصف ناشدنی، نام سپاه فداکار، ارتش قهرمان و همه ایثارگران محور مقاومت را در قلب تمام ملت‌های مظلوم و جنگ‌زده جهان جاودانه کرد.

در صبح پیروزی یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم را گرامی داشته و به بازماندگان این عزیزان با هر زبان و قومیت و نژادی درود می‌فرستیم و از خداوند متعال علو درجات آن یاران سفرکرده را مسئلت مینماییم و مجددا این پیروزی عظیم را به رهبر معظم انقلاب و مردم عزیزمان تبریک و تهنیت عرض میکنیم.

و توفیق همه از رفیق اعلی است»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه قدردانی حماس از حمله ایران به اسرائیل

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که همچنان تحولات واکنش قانونی و به حق ایران علیه رژیم صهیونیستی در نتیجه جنایت این رژیم در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق و ترور شماری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

حماس اعلام کرد: ما از یک سو از اقدام جمهوری اسلامی قدردانی می‌کنیم و از سوی دیگر موضع جانبدارانه غرب در حمایت فوری از رژیم اشغالگر را محکوم می‌نمائیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این موضع جانبدارانه در حالی است که غرب همچنان در برابر نسل‌کشی جمعی مردم غزه و آزار ملت ما در قدس و کرانه باختری و شکنجه اسیران ما در زندان‌های اشغالگران سکوت اختیار کرده است.

جنبش حماس تاکید کرد: واکنش جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که زمان عربده‌کشی دلخواه و بدون حساب وکتاب و مجازات رژیم صهیونیستی پایان یافته است و همراه آن خیال‌بافی‌های تکیه بر آن نیز پایان گرفته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: جنبش حماس بر دعوت خود از امت عرب، امت اسلام، نیروهای منطقه و آزادگان جهان برای تداوم حمایت از ملت فلسطین در نبرد بزرگ طوفان الاقصی برای آزادی سرزمین و مقدسات خود تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • بیانیه قدردانی حماس از حمله ایران به اسرائیل
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست