Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - مجمع عالی وزارت نفت جلسه‌ای را برای احقاق حق باشگاه نفت تهران تشکیل داده و در ادامه آن لایحه‌ای حقوقی برای AFC تنظیم شده است.

 

به گزارش وب سایت نود، سهمیه تیم‌های ایرانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد و پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی سهمیه گرفتند و سهمیه نفت، قهرمان جام حذفی هم به ذوب‌آهن رسید که رتبه چهارم فصل گذشته را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق مورد اعتراض نفتی‌ها قرار گرفته و جدا از حمیدرضا جهانیان که به این مسئله اعتراض کرد، پای وزارت نفت هم به میان آمده است.

اطلاعات پرونده باشگاه نفت، آنطور که به مسئولان عالی‌رتبه وزارت نفت رسیده به این شکل است که این باشگاه دو پرونده در کمیته استیناف دارد که برای آنها سفته گذاشته و شش پرونده هم در کمیته انضباطی است. این در حالی است که نفتی‌ها معتقدند هم تعداد پرونده‌های‌ پرسپولیس و استقلال بیشتر است و هم میزان بدهی‌های آنها. به همین دلیل جلسه‌ای در مجمع عالی وزارت نفت برگزار و تصمیمی جدی در این خصوص گرفته‌ شده است.

مسئولان وزارت نفت برای احقاق حق باشگاه نفت تهران و بازگشت سهمیه این تیم در آسیا، لایحه‌ای حقوقی تنظیم کرده‌اند و قرار است آن را به AFC ارسال کنند. در این لایحه به این موضوع اشاره شده که چرا شرایط باشگاه‌هایی که وضعیت بدتر از نفت داشتند برای کسب مجوز حرفه‌ای قبول شده، اما فدراسیون فوتبال شرایط نفت را قبول نکرده است؟ این لایحه به گونه‌ای تنظیم شده که ممکن است AFC برای راستی‌ آزمایی مدارک باشگاه‌ها را مورد بررسی قرار داده و حتی در این خصوص از فدراسیون فوتبال سؤال کند.

نفتی‌ها در این لایحه اشاره کرده‌اند که بدهی این باشگاه به افراد حقیقی و حقوقی کمتر از سایر باشگاه‌هاست و در صورت راستی آزمایی AFC ممکن است این مسئله دامن‌گیر تمام باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و حتی فدراسیون فوتبال شود. در این ارتباط وکیل حقوقی که برای باشگاه نفت تهران تعیین شده، با هماهنگی مجمع باشگاه درصدد است برای استیناف حق و حقوق خود، به صورت حضوری راهی AFC شود.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته‌های اخیر و بعد از اعلام رس می‌امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی در مورد تمایل تیم ملی ایران به همکاری با افشین قطبی شایعات زیادی در مورد احتمال حضور این سرمربی با تجربه در فوتبال ایران بازگشت او مطرح شده است.

به گزارش ورزش سه، افشین قطبی که سابقه درخشانی در اولین فصل حضور خود در پرسپولیس داشته و با این تیم به عنوان قهرمان رسید، در ادامه در تیم ملی ایران و البته باشگاه فولاد نیز مشغول کار گردید و البته در کشورهای مختلفی در قاره آسیا از جمله ژاپن و چین نیز کار کرد.

اما حالا افشین قطبی فرسنگ‌ها دورتر از ایران و در لیگ برتر کانادا مشغول به کار بوده و هدایت تیم اف سی ونکوور را بر عهده دارد. اما علاقه قلبی افشین قطبی به حضور در فوتبال ایران باعث شده شایعات در مورد احتمال بازگشت او به فوتبال ایران قوت بگیرد.

در همین خصوص ساعتی قبل تماسی با مهدی حاج باقر مدیر برنامه افشین قطبی داشتیم تا از آخرین وضعیت مذاکرات او با تیم ملی ایران و در شایعات بازگشت او آگاه شویم. مدیر برنامه افشین قطبی در این خصوص مدعی شد مذاکرات بین طرفین در این خصوص ادامه دارد و به زودی احتمالاً خبر نهایی در مورد آینده افشین قطبی و تیم ملی ایران منتشر خواهد شد.

تیم افشین قطبی اخیراً در لیگ کانادا شروع قابل قبولی داشته و با توجه به تعدد استفاده از بازیکنان جوان در بدنه ترکیب اصلی، به نظر می‌رسد هفته به هفته شرایط برای اف سی ونکوور و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بهتر خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901793

دیگر خبرها

  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس در مورد میدان «آرش» از سوی طرف کویتی مردود و مایه تاسف است
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • کنعانی: صدور بیانیه تکراری هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت