Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@12:03:03 GMT

تکلیف نهایی علی اکبر طاهری تا فردا مشخص می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۲۰۵۰

تکلیف نهایی علی اکبر طاهری تا فردا مشخص می شود

با جلسه های برگزار شده کنار رفتن علی اکبر طاهری از سمتش قطعی شد و در ۴۸ ساعت اخیر حکم سرپرستی به اعضای هیات مدیره این باشگاه صادر خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیش از دو هفته از خبر استعفای مدیر عامل پرسپولیس از مدیریت این باشگاه به گوش می‌رسد و این در حالی است که او باوجود اینکه روز گذشته در جلسه هیات مدیره شرکت کرد اما وضعیتش برای ادامه فعالیت در پرسپولیس تا روز گذشته نامشخص بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در جلساتی که روز قبل بین اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد درنهایت کنار رفتن مدیر عامل پرسپولیس از باشگاه قطعی شد و طی چند روز آینده استعفای او توسط هیات مدیره پذیرفته خواهد شد.

در راستای همین موضوع علی اکبر طاهری امروز به دیدار مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان خواهد رفت و طی جلسه‌ای که فردا توسط اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد استعفای او از مدیرعاملی پرسپولیس پذیرفته می‌شود. در صورتی که فردا استعفای طاهری پذیرفته شده و کنار رفتنش از مدیرعاملی این باشگاه قطعی گردد حکم سرپرستی پرسپولیس برای حمیدرضا گرشاسبی عضو هیات مدیره این باشگاه صادر خواهد شد و در صورتی که عملکرد وی در سمت جدید مفید و موثر باشد آن زمان حکم مدیرعاملی برای او صادر خواهد شد.

البته طاهری که بازنشسته هم هست در صورتی که بخواهد عضو غیرموظف (یعنی عضوی که حقوق و مزایا از پرسپولیس دریافت نکند) باشد می‌تواند کماکان در عضویت هیات مدیره این باشگاه مشغول به کار باشد اما اگر بخواهد عضو موظف و حقوق‌بگیر باشد به دلیل مشکل قانونی و منع اشتغال به کار بازنشستگان طبق استفساریه جدید مجلس او نمی‌تواند در عضویت هیات مدیره باشد و در این صورت فرد دیگری به عضویت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خواهد آمد.

البته گرشاسبی هم بازنشسته است اما از آنجایی که او ایثارگری و حضور در جنگ تحمیلی و جبهه‌های جنوب کشور را در کارنامه دارد و همچنین بازنشسته وزارت ورزش و جوانان است منعی برای ادامه کار در این باشگاه نخواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروردین سرنوشت‌ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می‌شوند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تا یازدهم فروردین مشخص می‌شود که پرسپولیس و استقلال جواز حضور در آسیا را کسب می‌کنند یا نه؟ البته هر دو باشگاه تا 11 فروردین فرصت دارند مدارک مربوط به اسناد مالی و سایر مسائل دیگر برای صدور مجوز حرفه ای را در سامانه ای‌اف‌سی بارگذاری کنند و سپس بعد از راستی آزمایی تکلیف این مرحله از بارگذاری مدارک مشخص می شود؛ البته که دو باشگاه باید تا 20 فروردین هم وضعیت مالکیت های خود را مشخص کنند. 

شاگردان ویرا در مستطیل سبز هم بازی‌های مهمی را مقابل گل گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی و صنعت نفت آبادان در پیش خواهند داشت که از این سه بازی دو دیدار در خارج از خانه برگزار می‌شود و پس از آن پرسپولیس کم کم خود را برای بازی فینال گونه مقابل سپاهان آماده می‌کند.

در این فاصله بازی‌های معوقه سپاهان هم برگزار خواهد شد و این تیم باید در دیدار‌های عقب افتاده به مصاف رقبایی، چون تراکتور و ذوب آهن برود تا تکلیفش برای ماندن یا نماندن در کورس قهرمانی مشخص شود.

ناگفته پیداست که بازی‌های استقلال هم برای پرسپولیس بسیار تعیین کننده خواهد بود. نگاهی به بازی‌های باقیمانده شاگردان جواد نکونام نشان می‌دهد که این تیم اصلاً کار راحتی در پیش ندارد. استقلال ۱۸ فروردین باید به مصاف مس رفسنجان برود. تیمی که در جام حذفی توانسته بود با دو گل آبی پوشان را شکست داده و حذف کند. طبعاً اگر استقلال در بازی‌های باقیمانده امتیاز بدهد شرایط برای صدرنشینی پرسپولیس فراهم می‌شود، اما کار شاگردان ویرا هم روی کاغذ چندان ساده به نظر نمی‌رسد.

پرسپولیس پارسال وقتی قهرمان شد که ۷ بازی پایانی را با پیروزی پشت سر گذاشت و سپاهان در خانه امتیاز بسیار مهمی را مقابل ملوان بندر انزلی از دست داد. همین مسئله نشان می‌دهد که حتی یک مساوی می‌تواند سرنوشت قهرمانی لیگ را عوض کند و به طور طبیعی مدعیان قهرمانی یاد گرفته‌اند که هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت.

در فاصله ۹ هفته مانده تا پایان مسابقات سرنوشت قهرمانی در دست استقلال است. این تیم درگیر جام حذفی هم نیست و این مسئله می‌تواند با توجه به فشردگی مسابقات به سود آبی پوشان تمام شود، اما ویرا و شاگردانش مثل پارسال عزم قهرمانی دارند و اصلاً از توقف استقلال مقابل رقبای لیگ برتری ناامید نیستند. آنها باید اکثر بازی‌های باقیمانده خود را با پیروزی تمام کنند و سپس منتظر توقف استقلال و سایر مدعیان باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشخص شدن زوج‌های نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!
  • گشایش آکادمی تخصصی تنیس روی میز طاهری در ساری
  • دیویس باید تکلیف آینده‌اش را مشخص کند
  • فروردین سرنوشت‌ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می‌شوند؟
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد