Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@04:11:22 GMT

نحوه گرم‌کردن خانه بدون بخاری

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۲۷۰۰

نحوه گرم‌کردن خانه بدون بخاری

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، برای آنکه در فصل سرما گرم بمانید و قبض هایتان زیاد نشود این ایده های هوشمندانه را امتحان کنید. حتی یک درز کوچک گرمای زیاد را از خانه بیرون کرده و سرمای زیادی را وارد می کند.

جهت پنکه سقفی را تغییر دهید

با برعکس کردن جهت گردش موتور پنکه سقفی، پنکه هوای گرم راازسقف به پایین هل می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرفکرمی کنید پنکه تنها برای فصل گرما می باشد اشتباه می کنید. با برعکس کردن جهت گردش موتور در زمستان، یعنی در جهت عقربه های ساعت، پنکه هوای گرم را از سقف به پایین هل می دهد.

 مطمئن شوید پرده ها مناسب اند

زمانی که بیرون آفتاب است پرده ها را کنار زده، اما شب ها پرده ها رابکشید زمانی که بیرون آفتاب است می توانید پرده ها راکنار زده ونوری که به شیشه می تابد خانه را گرم می کند. اما شب ها پرده ها را بکشید تا با سرمای بیرون مقابله کنند.

 درز زیر درب را ببندید


اجازه ندهید هوای سرد از زیر در وارد خانه ی شما شود. کاری که نیاز دارید این است که با چیزی درز زیر در را ببندید.

روی زمین قالیچه بیندازید

برای گرمای بیشتر از قالیچه های پشمی استفاده کنید.
آیا می دانید گرما می تواند از تخته های کف عبور کند؟ برای پیشگیری از قالیچه های عایق مانند قالیچه های پشمی استفاده کنید تا گرما داخل خانه بماند. بعلاوه قالیچه زیر پای شما نرم تر و بهتر از کف خواهد بود.

 اتاق های بی استفاده را ببندید.

اگر اتاقی دارید که فقط برای مهمان است درب آن را ببندید.
اگر اتاقی دارید که فقط برای مهمان است نیازی نیست پول خود را صرف گرم کردن آن در تمام زمستان کنید. مطمئناً این اتاق زمانی که بدون استفاده بماند کاملاً سرد خواهد شد اما حداقل پول خود را برای گرم کردن آن هدر نداده اید.

منبع:اخرین خبر

انتهای پیام/

ایده های هوشمندانه برای آنکه در فصل سرما گرم بمانید و قبض هایتان زیاد نشود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته سی و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 23 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو به مصاف تیم صدرنشین اسپورتینگ لیسبون خواهد رفت.

مهدی طارمی که پس از حضور تعویضی و گلزنی مقابل فامالیکائو، در دو دیدار اخیرشان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و مسابقه لیگ برتر پرتغال مقابل تیم‌های ویتوریا گیمارش و کاسا پیا به ترکیب رسید و در این دو بازی هم یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، امشب از جمع 11 نفر اصلی در جدال با اسپورتینگ خارج شده است.

ستاره ایرانی پورتو علی‌رغم آمادگی بالایی که در سه مسابقه اخیرشان داشت و دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، با نظر سرخیو کونسیسائو از ترکیب بیرون رفته و اوانیلسون به تنهایی در راس خط حمله اژدها برابر اسپورتینگ لیسبون دیده می‌شود.

مهدی طارمی که تجربه درخشش و گلزنی مقابل اسپورتینگ لیسبون را دارد، در فصل جاری لیگ برتر پرتغال 19 بازی انجام داده و چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داشته است.

تیم فوتبال پورتو با 19 پیروزی، 5 مساوی و 6 شکست در فصل جاری لیگ برتر پرتغال 62 امتیازی و تیم سوم جدول این رقابت‌ها است که برای کسب برد مقابل اسپورتینگ و حفظ این جایگاه تلاش می‌کند.

دیگر خبرها

  • انشعابات گاز علت اصلی هدر رفت انرژی
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)
  • نحوه ساخت یک ابزار ساده و کارآمد برای تیز کردن چاقو در خانه (فیلم)
  • نحوه کشت و پرورش هل در خانه (فیلم)
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان