Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی گفت: در تلاش هستیم با انتخاب بهترین قایقران‌ها نتیجه مطلوبی را در مسابقات کسب کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرحناز امیر شقاقی ، نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی،  درخصوص شرایط اردوهای برگزار شده برای تیم ملی نوجوانان برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان اظهار کرد:

شرایط اردوها خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از امروز نیز سومین مرحله اردوها برگزار خواهد شد و تا ۱۴ آذر ماه در دریاچه آزادی ادامه خواهد داشت. در این دوره از ۱۰ قایقران در بخش بانوان و ۱۱ قایقران در بخش آقایان دعوت کرده ایم که در هر بخش چهار نفر برای اعزام به مسابقات انتخاب می شوند.

وی ادامه داد:

این مسابقات ۲۳ فروردین در اسپانیا برگزار خواهد شد. ۴ دوره اردو نیز تا زمان اعزام ملی پوشان به این دوره از رقابت ها برگزار خواهد شد و تا آخر اسفند در تلاش هستیم قایقران های بیشتری را به اردوها دعوت کنیم و درنهایت از بین قایقران های دعوت شده بهترین ها انتخاب و نفرات اعزامی مشخص شوند. آخرین مرحله اردو نیز از اول تا بیستم فروردین ماه با نفرات مشخص شده برگزار خواهد شد.

فرحناز امیر شقاقی بیان کرد:

تیم نوجوانان برای اولین بار است که برای مسابقات کسب سهمیه المپیک اعزام می شود، به همین خاطر پیش بینی نتیجه مسابقات کمی سخت است با این وجود در تلاش هستیم با برگزاری اردوها با نفرات بیشتر و انتخاب بهترین قایقران ها نتیجه مطلوبی را در مسابقات کسب کنیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امامی المپیکی پاریس شد + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه کرد که با نتیجه ۱۵ بر ۴ به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. امامی در این مرحله با کشتی‌گیر قزاقستان سرشاخ شد که ۱۱ بر صفر پیروز شد و سهمیه المپیک را کسب کرد. طبق اعلام چرخه انتخابی امامی در این وزن در المپیک شرکت می‌کند.در این وزن امروز ازبکستان سهمیه المپیک گرفت.در این مسابقات به فینالیست‌ها سهمیه توزیع می‌شود. براساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی مسابقات شانس مجدد، رده‌بندی و فینال برگزار نخواهد شد.پیش از این احمد جوان در ۵۷ کیلوگرم سهمیه را از دست داد. آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم دقایقی دیگر در نیمه‌نهایی روی تشک خواهد رفت

کد خبر 845559 منبع: فارس برچسب‌ها ویژه ورزشی المپیک ورزش کشتی

دیگر خبرها

  • کسب یک سهمیه دیگر برای کشتی آزاد؛ آذرپیرا المپیکی شد
  • ارزیابی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از کسب دو سهمیه و یک احتمال دیگر
  • آذرپیرا هم المپیکی شد
  • امامی المپیکی پاریس شد + فیلم
  • یونس امامی به المپیک رسید
  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان