Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاج حمید ضیایی از جانبازان پرافتخار سال‌های دفاع مقدس در آخرین ساعات عملیات آزاد سازی شهر بوکمال سوریه آسمانی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، حاج حمید ضیایی ساعاتی قبل از آزاد سازی شهر بوکمال سوریه به جمع همسنگران خود در کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

شهید ضیایی که از تجربه سال‌های حضور در جبهه های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی برخوردار بود و با ثبت رشادت‌ها و دلاوری‌های خود به افتخار جانبازی نیز نائل شده بود،‌ با حضور در کشور سوریه مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های فراوانی از خود نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید گرانقدر در سال‌های پس از جنگ تحمیلی نیز در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی فعالانه حضوری چشمگیر و تاثیرگذار داشت.

وی همواره و در جمع همرزمان سال‌های دفاع مقدس از غصه جاماندن از قافله یاران شهید خود در طول 8 سال دفاع مقدس سخن می‌گفت و با شکل‌گیری گروهک تروریستی داعش و تهاجم آنان به مقدسات و ارزش‌های اسلامی برای حضور در جبهه‌های مبارزه با داعشی‌ها بی‌قراری می‌کرد.

شهید ضیایی در زمان حضور خود در مناطق عملیاتی در مرز‌های سوریه با مجاهدت‌ها، جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های فراوان خود الگویی کارآمد از سرباز راستین اسلام و مسلمین از خود به نمایش گذاشت.

سرانجام پس از سال‌ها درد و رنج از غم دوری و هجران یاران شهید خود،‌ در آخرین ساعات آزاد سازی کامل و پاکسازی بوکمال آسمانی شد و به سوی معبود خود پر کشید.

پیکر این شهید گرانقدر تا ساعاتی دیگر وارد تهران می‌شود و به معراج الشهدا انتقال می‌یابد.

برنامه تشییع پیکر این شهید گرانقدر متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

R1010114/P1010114/S4,38/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۴ میلیون زائر از یادمان‌های دفاع مقدس

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تعداد زائرین راهیان نور (در طول سال ۱۴۰۲) با ۲۰ درصد رشد نسبت به سال گذشته به بیش از چهار میلیون نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار بهمن کارگر در صد و بیست و چهارمین نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت مسلمان ایران در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: از مجموعه دست‌اندرکاران راهیان نور در قرارگاه‌های مختلف که در این مدت، و در ایام اوج سفرهای راهیان نور تلاش داشتند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه راهیان نور در طول ۳۶۵ روز ایام سال و در مناطق جنوب، جبهه‌های میانی و شمال غرب و در استان‌های خوزستان، ایلام کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، هرمزگان و بوشهر فعال است، افزود: از همه دست‌اندرکاران، فعالان در قرارگاه‌ها، راویان، خادمان، مبلغان و عزیزانی که هرگز چهره و زحمات آن‌ها نشان داده نمی‌شود، تشکر می‌کنم.

افزایش ۲۰ درصدی زائران راهیان نور نسبت به سال گذشته

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه شاهد حضور پرشور زائران در مناطق راهیان نور بودیم، عنوان کرد: خدا را شاکریم که امسال استقبال خوبی از اردوهای راهیان نور صورت گرفت و با افزایش ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته، حدود چهار میلیون نفر در طول ۳۶۵ روز سال به راهیان نور اعزام شدند.

کارگر با بیان اینکه در ایام اوج اعزام به مناطق عملیاتی راهیان نور تعدادی زیادی از زائران نیز از این مناطق بازدید کردند، یادآور شد: از آقای منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور تشکر می‌کنم که بسیجی‌وار و جهادی در جهت تسهیل برگزاری اردوهای راهیان نور پای کار آمد.

بازسازی یادمان‌های دفاع مقدس با همکاری دولت

وی خاطرنشان کرد: گزارشی از راهیان نور محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ارائه شده و دولت نیز مردانه پای کار آمده و پیگیری‌ها نتیجه داده و یادمان‌ها یکی پس از دیگری در حال بازسازی هستند؛ به‌عنوان مثال بازسازی یادمان شلمچه انجام شده و از طرف شورای سیاست‌گذاری راهیان نور از مجموعه دولت به‌ویژه رئیس جمهور تشکر می‌کنم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور ادامه داد: بازسازی یادمان به یادمان روش مناسبی است که در حال انجام است و اگر بتوانیم هر سال مشکلات ۵ یادمان را به صورت اساسی حل کنیم کار نتیجه می‌دهد؛ چرا که این یادمان‌ها سال‌هاست که مورد استفاده قرار گرفته و مستهلک و زیر ساخت‌های آن‌ها دچار مشکل شده است و نیاز به بازسازی دارند.

حضور زائران به صورت خانوادگی در یادمان‌های دفاع مقدس

کارگر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیازمندی‌ها در کشور بالاست، ادامه داد: مردم مشکلاتی دارند و برخی از آن‌ها مزمن مانده است؛ البته اعتقاد داریم دولت با همتی که دارد مشکلات مردم حل می‌شود؛ اگر حال مردم خوب باشد در مناطق راهیان نور حضور پیدا می‌کنند و راهیان نور در سبد مسافرتی مردم قرار می‌گیرد؛ امروزه مردم غیر کاروانی به صورت خانوادگی در راهیان نور حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: راهیان نور تعطیل نمی‌شود، اما به احترام ماه مبارک رمضان اعزام کاروانی انجام نمی‌شود؛ البته در ایام رمضان یادمان‌ها باز و فعال بوده و فقط اعزام کاروان‌ها متوقف شده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درباره نظرسنجی صورت گرفته برای راهیان نور نیز گفت: نظر سنجی به ما کمک می‌کند که به کدام ابعاد بیشتر رسیدگی کرده و آن را تقویت کنیم.

راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و یک فناوری در جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس است

کارگر با بیان اینکه یادمان‌های دفاع مقدس بر روی هر فردی اثر وضعی دارد، افزود: اگر روی محیط یادمان‌ها خوب کار شود و در این راستا تبلیغاتی مناسبی داشته باشیم تأثیرات زیادی روی افراد خواهد گذاشت.

سردار کارگر با تاکید بر اینکه راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و یک فناوری در جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس است، گفت: از فرماندهان و مسئولانی که در راهیان نور حضور پیدا کردند تشکر و از سازمان‌ها و مسئولینی که در راهیان نور حضور پیدا نکردند گلایه دارم.

منبع: تسنیم

کد خبر 736685

دیگر خبرها

  • پیکر شهدای گمنام میهمان شب قدر مراسم مسجد جمکران
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • امسال ۱۸ کتاب با موضوع نقش زنان آذربایجان‌غربی در دفاع مقدس منتشر شد
  • ۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • برگزاری یادواره شهدای یخدان
  • اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • بازدید بیش از ۴ میلیون زائر از یادمان‌های دفاع مقدس
  • هم اندیشی برای برگزاری کنگره شهدای چهارمحال وبختیاری