Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فرزین فرهادی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار گفت: آبان ماه امسال ۳۲۴ درخواست سوخت برای واحد‌های دامداری، مرغداری، صنایع تبدیلی و ماشین آلات کشاورزی شهرستان ساری صادر شد که از این تعداد یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۱۵۰ لیتر نفتگاز در این شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه ۵۹ درخواست تامین سوخت برای واحد‌های مرغداری این شهرستان صادر شد، افزود: ۶۹۲ هزار و ۵۰۰ لیترنفتگاز بین واحد‌های مرغداری دارای مجوز صنعتی معتبر توزیع شد

فرزین فرهادی گفت: در این مدت ۱۲ درخواست سوخت برای واحد‌های دامداری شهرستان ساری صادر شد که ۱۹ هزار و ۵۰۰ لیتر نفتگاز بین واحد‌های پرورش دهنده دام سبک و سنگین دارای مجوز صنعتی و سنتی این شهرستان توزیع شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری افزود: ۲۵۱ درخواست سوخت برای ماشین آلات کشاورزی، صنایع تبدیلی و گلخانه صادر شد که برای این تعداد ۸۰۸ هزار و ۱۵۰ لیتر نفتگاز توزیع شد.

وی گفت:مرغداران و دامداران شهرستان ساری باید با مراجعه به سامانه مدیریت درخواست فرآورده‌های نفتی و بارگذاری برگه جوجه ریزی، برگه بهداشت و پروانه بهره برداری سوخت مورد نیاز خود را درخواست کنند.

انتهای پیام /ر

توزیع سوخت در بخش کشا ورزی شهرستان  ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از جمع‌آوری زکات غلات در شهرستان‌های جنوبی استان ایلام خبر داد و گفت: شش میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، ناصر مرادی پویانی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد زکات کمیته امداد با همکاری دستگاه‌های عضو شورای زکات استان هر ساله همزمان با برداشت محصولات کشاورزی اقدام به جمع‌آوری زکات غلات کشاورزان استان می‌کنند.

وی با بیان اینکه کار برداشت محصولات کشاورزی شهرستان دهلران آغاز شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان برداشت محصولات کشاورزی بیش از دو میلیارد تومان زکات در شهرستان دهلران جمع‌آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه زکات جمع‌آوری شده بین نیازمندان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال مبلغ شش میلیارد تومان زکات فطریه با مشارکت کمیته امداد، بهزیستی، سازمان زندان‌ها، مؤسسات خیریه، و مراکز نیکوکاری در سطح استان جمع‌آوری، و میان نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 751505

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۴ دستگاه شوتی با ۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ۶۱ درصد از نفتگاز توزیعی کردستان در بخش حمل‌ونقل مصرف می‌شود
  • اسناد مالکیت تمام واحدهای صنعتی گرمسار صادر شد
  • توزیع 725 تن کود کشاورزی در ساری
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک تاکسی
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد