Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-29@07:12:16 GMT

نکات حیاتی که زلزله زدگان باید رعایت کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۳۳۳۶

نکات حیاتی که زلزله زدگان باید رعایت کنند

تین‌نیوز | 

وسایل گرمازا باید در جایی قرار داده شود که چادر بیشترین ارتفاع را دارد و هرگز کتری و قابلمه غذا روی این وسایل قرار داده نشود و از نزدیک شدن کودکان به آن‌ها جلوگیری شود.

به گزارش عصر ایران، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به اینکه عده‌ زیادی از هموطنان آسیب دیده در حال حاضر در چادر‌ها زندگی می‌کنند، با توجه به موارد اقلیمی حال حاضر مواردی را باید رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به شدت توصیه می‌شود از برق کشی غیراستاندارد در داخل چادر‌ها خودداری و وسایل گرمازا با فاصله از دیواره چادر قرار داده شود، همچنین با توجه به استفاده از وسایل گرمازا حتما راه‌های خروجی در چادر برای خروج گاز‌های متصاعد شونده در نظر گرفته شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: زلزله زدگان استان کرمانشاه نفت و گاز و دیگر مواد مشتعل را هرگز در داخل چادر نگهداری نکنند و آن‌ها را در فاصله دور از چادر‌ها قرار دهند.

سلیمی تصریح کرد: وسایل گرمازا باید در جایی قرار داده شود که چادر بیشترین ارتفاع را دارد و هرگز کتری و قابلمه غذا روی این وسایل قرار داده نشود و از نزدیک شدن کودکان به آن‌ها جلوگیری شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر استقلال خوزستان: سه امتیاز بازی با پیکان برای ما حیاتی است

علی مراد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص آغاز تمرینات استقلال خوزستان و دیدار‌های دوستانه این تیم بیش از بازی با پیکان در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار کرد: تمرینات را از بعدازظهر چهارم فروردین شروع کردیم و یک بازی دوستانه که دیروز انجام دادیم و یازدهم فروردین هم یک دیدار دیگر خواهیم داشت. ماشاءالله تیم در اهواز و شهر‌های اطراف زیاد داریم.

مدیر رسانه تیم استقلال خوزستان ادامه داد: برای بازی با پیکان محرومی نداریم و بازیکنی هم مصدوم نیست که امیدوارم تا روز بازی هم مهره‌ای از تیم مصدوم نشود. هر بازی شرایط خودش را دارد. این طوری نیست که، چون پیکان توانسته سپاهان و ملوان را شکست دهد، مقابل ما برنده می‌شود. آلومینیوم اراک هم برابر پرسپولیس برنده شد، اما ما این تیم را هفته هفدهم شکست دادیم. ذوب‌آهن را هم در خانه‌اش بردیم. در روز بازی با پیکان شرایط دو تیم مشخص می‌شود. اول می‌رویم که برابر پیکان بازنده نباشیم، در وهله دوم هدف ما برنده شدن است. سه امتیاز بازی برای ما حیاتی است و آن قدر که برای ما اهمیت دارد برای پیکان مهم نیست.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر استقلال خوزستان: سه امتیاز بازی با پیکان برای ما حیاتی است
  • لزوم رعایت نکات امنیتی هنگام استفاده از کارت‌های بانکی در ایام نوروز
  • فاصله سهام جامانده از رشد نسبت به شاخص ساز‌ها کم خواهد شد؟
  • خطر بیخ گوش ماست
  • بخش‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود
  • آیتم‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود
  • استفاده از وسایل گرمایشی در چادر مسافرتی خطر گازگرفتگی را افزایش می‌دهد
  • تاکید دادستان اصفهان بر رعایت حرمت ماه رمضان
  • عدم رعایت فاصله مجاز، بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد/ مسافران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند