Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورود به بسیج هیچ چیز نمی خواهد و تنها کوله باری می خواهد از جنس معرفت و یک پلاک بدون شناسه که صراط و"ما عرفنی وجدنی" را مستقیم و بدور از هر بیراهه ای طی طریق می نمایند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ بسیج شجره طیبه و برخاسته از عمق وجودی طهارت مردمان راستینی می باشد که در راه خدا عزم رسیدن به حقیقت جهادی گرفته اند تا در وادی بصیرت افزایی و ولایت پذیری  به سیر و سلوک معنویت دست بیابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ورود به بسیج هیچ چیز نمی خواهد و تنها کوله باری می خواهد از جنس معرفت و یک پلاک بدون شناسه که صراط و"ما عرفنی وجدنی" را مستقیم و بدور از هر بیراهه ای طی طریق می نمایند.

بسیج مرز بی پیرایگی از تعلقات خاطر پذیر با تمام سادگی ها می باشد و کانال عبور از منیات و خواسته های نفسانی است. سرداران بی سنگر همواره نام و نشان خویش را در بسیج به جستجو نشسته اند و در این وادی به تبعیت از امام خویش قصه "هیهات منالذله" را بارها آفریده اند.

رهیدن از خواهشهای نفسانی و مبارزه با جهاد اکبر با گوشت و پوست بسیج عجین گردیده و راه تقرب به معرفت بالله را بی ریا و خالصانه به تمنا برده اند.

تا بسیجی نباشی و در این صراط قدم برنداری هیچگاه به درک و مفهوم واقعی این واژه دست پیدا نخواهی کرد. آری؛ بسیج مجموعه ای فرآگیر و ارزشی می باشد که مربوط به یک گروه و زمان خاص تعلق ندارد بلکه شاکله ای عظیم به فرآخور تمامی عصرهاست که همواره در کالبد روزگار جاری و ساری می باشد.

آنانکه درست اندیشیدن را در مکتب خانه ولایت آموختند و بی محابا بر سر دار قالو اناالحق را سرودند تا سرچشمه فیض ازلی دست یابند. بسیج و بسیجی آزموده است که باید در همه حال آماده بود و دشمن در هیچ برهه ای برای مبارزه با اسلام از پای نخواهد نشست.

باید این نام قدسی را گاه در جبهه ای هشت سال دفاع مقدس و از دهلوایه تا شلمچه و چزابه در زیر فواره های خون و آتش تفسیر کرد و گاه در زمان جنگ نرم افزاری بعنوان افسران سایبری دشمنان زبون را به عظمت بسیجیان خیبری مبهوت نمایند.

رفتن در میدان و پای نهادن بر میدان خصم وامنده در جهل تنها از عهده یک بسیجی بر می آید که بعنوان راه عبور از سد معبر و رسیدن به مقام الی الله را وا می نمایند. بسیجیان همان خاکیان به افلاک پیوسته که برای رسیدن به آرزوی دیرینه خویش یعنی شهادت طلب آرزو دارند.

و این است داستان بی پایان کاروان الذین یجاهدون فی سبیل الله که تا ظهور حضرت حق در راه زمینه سازی آن امام همام دست از مجاهدت برنخواهند داشت.

انتهای پیام /