Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات بین‌المللی شنا مسافت کوتاه دختران و پسران جام گرامیداشت سرداران شهید آذربایجان هفتم الی نهم آذر ۱۳۹۶ در بخش پسران و ۱۴ الی ۱۶ آذر ۱۳۹۶  در بخش دختران برگزار خواهد شد.

ابراهیم فیروزی رییس هیات شنای آذربایجان شرقی در این خصوص گفت : مسابقات شنا دختران و پسران جام گرامیداشت سرداران شهید آذربایجان در چهار دوره قبلی بصورت کشوری برگزار شده بود که بر اساس سیاست‌ها و برنامه ریزی‌های هیات شنای استان و فدراسیون شنا و همکاری و همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان ، مقرر شد در راستای رویدادهای تبریز ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام ، پنجمین دوره مسابقات شنا دختران و پسران جام گرامیداشت سرداران شهید آذربایجان در رده سنی ۱۱-۱۲ سال و ۱۳-۱۴ سال بصورت بین المللی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروزی اظهار داشت : کیفی سازی با محوریت اخلاق مداری ، ورزشکاران سازمان یافته ، سرمایه گذاری در رده های سنی پایین ، ایجاد انگیزه برای ورزشکاران و استعدادیابی از اهداف شنای آذربایجان‌شرقی است.

رئیس هیات شنا آذربایجان‌شرقی اظهار داشت : ۴ سال گذشته پیش بینی شده بود که این دوره از رقابت‌ها هر سال نسبت به سال قبل متمایزتر و بهتر و با کیفیت بالاتر برگزار شود و این امر محقق شده و همه ساله بر کیفیت فنی و اجرایی آن افزوده شده است و دوره پنجم بصورت بین المللی برگزار خواهد شد.

فیروزی تصریح کرد : در همین راستا پس از رایزنی با کشورهای مختلف و در جلسه نهایی در فدراسیون شنا با حضور رییس فدراسیون و نائب رییس بانوان فدراسیون شنا و مسئولان کمیته فنی ، پنجمین دوره مسابقات بین المللی شنا دختران و پسران جام گرامیداشت سرداران شهید آذربایجان در رده سنی ۱۱-۱۲ سال و ۱۳-۱۴ سال ، ۷ تا ۹ آذر رقابت‌های پسران و ۱۴ تا ۱۶ آذر رقابت‌های دختران برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت : رقابتهای پسران پنجمین دوره مسابقات بین المللی شنا جام گرامیداشت سرداران شهید آذربایجان از ۷ آذر با حضور ۸ تیم داخلی و تیم‌های جمهوری آذربایجان ، جمهوری ارمنستان ، سوریه ، عراق ، ترکیه و گرجستان آغاز و ۹ آذرماه به پایان خواهد رسید.

همچنین ایشان در خصوص رقابتهای دختران افزود : این دوره از مسابقات برای شنا دختران کشور میتواند بسیار مهم و اثرگذار باشد چرا که دختران کشورمان در رقابت‌های برون مرزی نمی‌توانند حضور یابند و میزبانی تبریز برای رده های سنی پایین میتوان میدان رقابت خوبی برای دختران شناگر کشورمان با شناگران کشورهای مختلف و مدعی باشد.

فیروزی افزود : رقابتهای دختران پنجمین دوره مسابقات بین المللی شنا جام گرامیداشت سرداران شهید آذربایجان از ۱۴ آذر ماه با حضور ۷ تیم داخلی و تیمهای جمهوری آذربایجان ، جمهوری ارمنستان ، سوریه ، ترکیه و گرجستان آغاز و ۱۶ آذرماه با معرفی تیمها و نفرات برتر پایان خواهد یافت.

ابراهیم فیروزی در ادامه اضهار داشت : در نشست هماهنگی در فدراسیون شنا مقرر شد هر تیم شامل ۱۳ نفر که ۵ شناگر در رده سنی ۱۱-۱۲ سال و ۵ شناگر در دره سنی ۱۳-۱۴ سال و ۳ نفر همراه تیم‌ها را همراهی کنند .

وی تصریح کرد : رقابتهای دختران و پسران در ۱۴ ماده در استخر آبادگران تبریز برگزار خواهد شد.

فیروزی رییس هیات شنای آذربایجان‌شرقی در پایان خاطر نشان کرد : در سطح استان بیش از ۱۰۰ استخر وجود دارد ولی در این استخرها نمی‌توان رقابت‌های مسافت بلند برگزار کرد و تنها استخر دارای استاندارد برای برگزاری استخر قهرمانی مجموعه بزرگ ورزشی یادگار امام ره تبریز است که نیاز به اعتبار برای اتمام عملیات ساخت است که با اتمام این استخر میتوان رویدادهای مهم شنای کشورمان را در رشته های واترپلو و شنا برگزار کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم‌های ایران، اردن،‌ لبنان، سوریه، بحرین، کویت، عراق و عربستان از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن و در چارچوب رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا در دو بخش دختران و پسران به میدان خواهند رفت.
امیر کسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی تیم ایران را تشکیل می‌دهند.
گفتنی است تیم‌های تنیس دختران و پسران ایران که در اردن به سر می‌برند تمرینات خود را برگزار کرده و آماده پیکار با رقبای خود هستند.

دیگر خبرها

  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید