Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک مرد به زیر یک خانه تخریب شده در زلزله 7.3 ریشتری استان کرمانشاه رفت تا با یک خودروی له شده سلفی گرفت.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   عجیب ترین سلفی بعد از زلزله کرمانشاه + فیلم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه «المیادین»، خبرنگار این شبکه اعلام کرد یک افسر رژیم صهیونیستی در شمال «بیت حانون» در شمال نوار غزه هدف اصابت گلوله تک تیرانداز قرار گرفت.
گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، اعلام کرد که رزمندگان ما با عملیات فریب دو نیروی مکانیزه رژیم صهیونیستی توانستند آنان را در دو کمین مین جداگانه در منطقه «المغراقه» در مرکز نوار غزه به دام اندازند.
گردان‌های القسام تاکید کرد که مبارزان ما در این دو عملیات کمین از مواد منفجره و موشک‌های «اف ۱۶» استفاده کردند، موشک‌هایی که نظامیان صهیونیست به سمت غیرنظامیان شلیک کردند، منفجر نشدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

رژیم صهیونیستی: از هفتم اکتبر تاکنون ۳۳۰۵ افسر و نظامی زخمی شده اند
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۳۳۰۵ افسر و نظامی صهیونیست از هفتم اکتبر گذشته تاکنون زخمی شدند که ۱۵۸۴ نفر از آنها در جریان عملیات زمینی زخمی شده اند.
رژیم صهیونیستی افزود از آغاز عملیات زمینی، ۶۳۰ نظامی در رویداد‌ها و حوادث عملیاتی و تیراندازی اشتباهی نیرو‌های خودی زخمی و ۴۲ نفر دیگر کشته شدند.
رژیم صهیونیستی افزود از آغاز جنگ تاکنون ۵۱۳ افسر و نظامی صهیونیست به شدت زخمی شده اند. همچنین ۲۴۷ نظامی به علت زخمی شدن در نبرد‌های غزه در حال درمان هستند.

 

تصاویری از ویرانی‌ها در رفح
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: در حملات هوایی شب گذشته جنگنده‌های رژیم اسرائیل به رفح چند منزل مسکونی ویران شد. در این حملات شماری شهید و زخمی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

یورش نظامیان صهیونیست به منطقه سبسطیه
به گزارش کانال تلگرام القسطل، برای امنیت شبه نظامیان صهیونیست، ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل به منطقه باستانی درروستای سبسطیه، شمال غرب نابلس یورش بردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


قطع اینترنت ثابت در مرکز و جنوب نوار غزه
به گزارش کانال تلگرامی یونیوز، شرکت مخابرات فلسطین از قطع اینترنت ثابت در مناطق مرکز و جنوب نوار غزه خبر داد.

 

 

شهادت یک فلسطینی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شمال غرب رفح
به گزارش کانال تلگرامی شهاب، پهپاد‌های رژیم صهیونیستی گروهی از شهروندان فلسطینی را در محله الحشاشین در شمال غرب رفح با دو فروند موشک هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک فلسطینی به شهادت رسید.




شهادت یک زن در حمله هوایی به یک خانه در شمال نوار غزه
در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک خانه در شمال نوار غزه، یک زن به شهادت رسید و چند نفر زخمی شدند.
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، در حمله جنگنده‌های اشغالگر به خانه‌ای در منطقه الدعوه در شمال شرق اردوگاه النصیرات، این خانه به طور کامل ویران شد. این حمله هوایی باعث ایجاد ترس و وحشت میان شهروندان فلسطینی در خانه‌های همجوار این خانه شد.
امدادگران و آتش نشانان به سرعت خود را به محل این حمله رساندند و به زخمی‌ها کمک رسانی کردند.
این حمله هوایی شدید بود، اما الحمدلله اینجا خالی بود. البته شماری از همسایگان زخمی شدند. دو نفر از مجروحان را با آمبولانس منتقل کردیم.
این خانه چهار طبقه به طور کامل ویران شد و با خاک یکسان شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




هشدار گروه‌های فلسطینی درباره حمله به رفح
گروه‌های فلسطینی درباره حمله رژیم صهیونیستی به رفح و پیامد‌های آن هشدار دادند.
به گزارش شبکه المیادین، گروه‌های فلسطینی با اشاره به اینکه نسل کشی شکوه نظامیان شکست خورده رژیم اشغالگر را باز نمی‌گرداند، واشنگتن و غرب را مسئول کامل حمله زمینی به رفح دانستند.
گروه‌های فلسطینی در بیانیه‌ای درباره پیامد‌های فاجعه بار و انسانی حمله زمینی به شهر رفح هشدار دادند که به فجایع بزرگی منجر خواهد شد.
گروه‌های فلسطینی همچنین درباره تنش زایی فراگیر و انفجاری هشدار دادند که سرتاسر منطقه را در بر خواهد گرفت و امنیت ملی منطقه به ویژه امنیت ملی مصر را تهدید خواهد کرد. این گروه‌ها در پیامی به کشور‌های عربی و اسلامی و کشور‌ها و ملت‌های آزاده در سرتاسر جهان لزوم شکستن محاصره غزه را یادآور شده و اهالی کرانه باختری را به قیام سهمگین در محکومیت تهدید رژیم صهیونیستی به حمله به شهر رفح و تبدیل کرانه باختری به توده آتش برای شهرک نشینان و سربازان (رژیم صهیونیستی) فراخواندند.
در ادامه این بیانیه آمده است: گروه‌های مقاومت دست بسته نخواهند ایستاد و برای همه سناریو‌ها از جمله حمله به شهر رفح آماده اند و همه گزینه‌ها در برابر آنها قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی






تصویر از یورش نظامیان رژیم اشغالگر به قلقیلیه
پایگاه خبری «القسطل» در کانال تلگرام خود، تصویری از یورش خودرو‌های زرهی رژیم اشغالگر به شهر «قلقیلیه» منتشر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




تلاش برای خاموش کردن آتش سوزی در گاراژ خودرو در الخلیل
شبکه خبری «قدس» در کانال تلگرام خود به نقل از منابع محلی از تلاش برای خاموش کردن آتش سوزی بزرگ داخل گاراژ خودرو در شهر «الخلیل» خبر داد. گفتنی است برخی منابع محل آتش سوزی را «کارواش» اعلام کردند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




هدف قرار دادن یک تانک صهیونیستی توسط مقاومت لبنان در شهرک متولا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




حملات موشکی گردان‌های قدس به شهرک‌های اطراف نوار غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

شهادت نوجوان فلسطینی به دست نیرو‌های اسرائیلی در حمله به رام الله

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • (ویدیو) لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • لحظه هولناک تخریب یک خانه در اصفهان بر اثر بارندگی شدید (فیلم)
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • ببینید | لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • لحظه وحشتناک تخریب یک خانه بر اثر بارندگی و سیلاب! | ویدئو
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم